וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד נהרג בטיול: "התכוון לחזור לארץ ולהתחתן"

שלומי גבאי

27.10.2013 / 13:29

בני משפחתו של אלעד פישמן, בן 31, שנהרג בתאונת אופנוע בהודו, מתקשים לעכל: "יומיים לפני התאונה, שוחחתי איתו והוא סיפר שהוא נהנה מאוד. הוא עבד קשה לחסוך לטיול חייו"

אלעד פישמן, תושב כפר סבא בן 31, הוא התייר הישראלי שנהרג ביום שישי בתאונת אופנוע בצפון הודו, בין רישיקש לקאסול. אוטובוס מקומי התנגש בו בעוצמה, וצוותי החירום נאלצו לקבוע את מותו. פישמן הותיר אחריו שלוש אחיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוטובוס התנגש בו בעוצמה. פישמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביו, צביקה, קצין הביטחון של בית החולים הלל יפה בחדרה, סיפר: "לפני 12 שנה, בזמן שירותו הצבאי כלוחם ביחידה קרבית, עבר אלעד תאונת דרכים קשה מאוד באזור אלפי מנשה בשומרון. הוא התגבר על הפציעה, השתחרר מהצבא ועבד קשה מאוד כדי לחסוך כסף לטיול חייו".

הוא המשיך וסיפר כי "יומיים לפני התאונה, שוחחתי איתו והוא סיפר לי על כוונתו להאריך את הטיול בשנה נוספת. הוא סיפר שהוא נהנה מאוד. חברתו בחודשים האחרונים חזרה ארצה יום לפני התאונה, ואלעד תכנן לחזור לארץ לאחר הטיול ולהקים בית ומשפחה".

לדבריו של האב, "קיבלנו את הידיעה הנוראה מכל בתדהמה. הוא נהג לדבר איתנו הרבה והקפיד בכל שבת לשלוח שבת שלום לכל מכריו הקרובים באמצעות פרופיל הפייסבוק".

"מאוד מוזר מה שקרה"

לפני כחודש נמצאה גופתה של ים לוי, המטיילת הישראלית בת ה-23 מהיישוב לפיד שליד מודיעין, אשר נעדרה כשבוע באזור שבו טיילה בדרום גרמניה. זיהויה הסופי של לוי, תושבת לפיד שליד נמשך מספר שעות. על פי דיווח שהגיע לידי המשטרה, לוי נצפתה כשעשתה דרכה לבדה לעבר מסלול טיולים הנחשב לקשה ומסוכן באזור הכפר אוברסטדורף, הממוקם כ-20 קילומטרים מדרום לעיירה אימנשטאט שבה ביקרה.

חבריה ובני משפחתה של ים התקשו לקבל את הבשורה המרה על מציאתה ללא רוח חיים. "משפחתה של ים מתקשה מאוד לקבל את הבשורה כיוון שהייתה אופטימיות רבה שהמקרה ייגמר אחרת", סיפר אז חביב דבח, חבר המשפחה. "זה מאוד מוזר מה שקרה. ים הייתה בחורה מאוד אחראית ורצינית, שנרשמה ללימודי ביולוגיה באוניברסיטה העברית. לפחות היא נהרגה כשהיא עושה את מה שהיא אוהבת, כשהתמונה האחרונה שהיא רואה זה נוף מדהים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully