וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופתה של הצעירה ים לוי שנעדרה בגרמניה

בועז ארד, ברלין

19.9.2013 / 17:18

גופתה של לוי, שטיילה בדרום גרמניה, זוהתה ונמסר על כך למשפחתה. הקונסוליה במינכן מטפלת בהבאתה לארץ. הקשר עמה אבד בשבוע שעבר, ועדי ראייה ראו אותה יוצאת למסלול מסוכן

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

(בית משפחת לוי ביישוב לפיד, בתחילת השבוע)

גופתה של ים לוי, המטיילת הישראלית בת ה-23 שנעדרה מאז השבוע שעבר, נמצאה אחר הצהריים (חמישי) באזור שבו טיילה בדרום גרמניה. דיווח על זיהויה הסופי של הגופה הועבר למשרד החוץ, ומשפחתה עודכנה על כך. נסיבות מותה של לוי, תושבת לפיד שליד מודיעין, טרם התבררו במלואן.

בשעות האחרונות עסקה המשטרה המקומית בבדיקת עדויות חדשות, שהתבססו על דיווחים מפי עדי ראייה. על פי דיווח שהגיע לידי המשטרה, לוי נצפתה ביום שלישי בשבוע שעבר (10.9) בשעה שעשתה דרכה כשהיא לבד לעבר מסלול טיולים הנחשב לקשה ומסוכן באזור הכפר אוברסטדורף, הממוקם כ-20 קילומטרים מדרום לעיירה אימנשטאט שבה ביקרה.

מטייל שהיה באזור סיפר לחוקרי המשטרה כי פגש את לוי ושוחח עמה פעמיים באותו יום: ליד התחנה האמצעית של רכבל (Fellhornbahn) המשרת בחודשי החורף את חובבי הסקי הרבים שמגיעים לאזור, ולאחר מכן במסעדה הנמצאת במקום. לדבריו, משם היא המשיכה לכיוון שביל המוביל להר זולראק (Soellereck) הסמוך. לדברי המשטרה המקומית, מדובר בשביל תלול במיוחד המיועד למטיילי הרים מנוסים ואינו מומלץ למטיילים שאינם כאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקרה דווח בהרחבה בתקשורת המקומית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש הצליחו חוקרי המשטרה בגרמניה לאתר את אחת משתי הנשים הנוספות שנעלמו באזור בימים האחרונים – אולם כשהיא ללא רוח חיים. גופתה של איזיס דיפנטאלר בת ה-25 מהעיירה ממינגן, הקרובה מאוד למקום שבו נעלמה ים לוי, נמצאה מוטלת בתוך יער מחוץ לעיירה. לטענת המשטרה מדובר ככל הנראה בהתאבדות – אולם הודעה סופית על נסיבות מותה תינתן רק לאחר נתיחה משפטית שתבוצע היום אחר הצהריים.

החיפושים אחר הנעדרת השלישית, לריסה ביבר, שנעלמה בפתאומיות בעיירה אינסברוק שבאוסטריה, ממש מעבר לגבול, ארבעה ימים בלבד לאחר היעלמותה של לוי, עדיין בעיצומם.

בימים האחרונים ניסו בני משפחתה וחבריה של לוי לסייע באיתורה בכל דרך אפשרית. הוריה נסעו לאזור במטרה למצוא רמז כלשהו על המקום שבו נמצאת בתם. האם אלה הגדירה בתחילת השבוע את בתה כ"בחורה סופר-אחראית", וסיפרה: "מהרגע שהיא הגיעה לגרמניה היא כל הזמן דיברה איתנו ועדכנה אותנו בתכניות שלה. זה מאוד-מאוד לא מתאים לה. היעד הסופי שלה היה ברלין. אלוהים יודע איפה היא עכשיו. ככל שהימים נוקפים אני מרגישה יותר ויותר גרוע".

עוד על הפרשה
עדויות חדשות בפרשת היעלמותה של ים לוי בגרמניה
ממשיכים לחפש את ים שנעדרת בגרמניה: "אין קצה חוט"
החיפושים אחרי ים מתרחבים: "אזור של תאונות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully