וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפחות הדבר האחרון שים ראתה זה נוף מדהים"

יהושע בריינר

20.9.2013 / 0:01

חבריה ובני משפחתה של ים לוי, המטיילת הישראלית שנעדרה בדרום גרמניה ושגופתה אותרה אתמול, התקשו להתמודד עם הבשורה על מותה. "הייתה אופטימיות שהמקרה ייגמר אחרת"

צילום: דניאל בוק עריכה: טל רזניק

(בית משפחת לוי ביישוב לפיד, בתחילת השבוע)

אבל כבד שרר אמש (חמישי) ביישוב לפיד הסמוך למודיעין בעקבות הדיווחים על מציאת גופתה של הצעירה ים לוי, בת היישוב, שנעדרה מאז השבוע שעבר בדרום גרמניה. מכרים, חברים וקרובי משפחה הגיעו לבית משפחתה של ים, בת 23 במותה, כדי להביע את תנחומיהם לאחיה. הוריה עדיין שוהים בגרמניה, לאחר שהמריאו לשם כדי לסייע בחיפושים.

"משפחתה של ים מתקשה מאוד לקבל את הבשורה כיוון שהייתה אופטימיות רבה שהמקרה ייגמר אחרת", סיפר חביב דבח, חבר המשפחה. "זה מאוד מוזר מה שקרה. ים הייתה בחורה מאוד אחראית ורצינית, שנרשמה ללימודי ביולוגיה באוניברסיטה העברית. לפחות היא נהרגה כשהיא עושה את מה שהיא אוהבת, כשהתמונה האחרונה שהיא רואה זה נוף מדהים".

הנוף מהמקום האחרון שבו נצפתה ים לוי בגרמניה. אלה וארז לוי, באדיבות המשפחה
עשתה את דרכה למסלול הנחשב למסוכן. האזור שבו טיילה לוי בדרום גרמניה/באדיבות המשפחה, אלה וארז לוי

גופתה של ים נמצאה אתמול אחר הצהריים באזור שבו טיילה בקרבת העיירה אימנשטאט, מדרום למינכן. דיווח על זיהויה הסופי של הגופה הועבר למשרד החוץ, אולם נסיבות מותה טרם התבררו במלואן.

במהלך היום עסקה המשטרה המקומית בבדיקת עדויות חדשות, שהתבססו על דיווחים מפי עדי ראייה. על פי דיווח שהגיע לידי המשטרה, לוי נצפתה ביום שלישי בשבוע שעבר (10.9) בשעה שעשתה דרכה כשהיא לבד לעבר מסלול טיולים הנחשב לקשה ומסוכן באזור הכפר אוברסטדורף, הממוקם כ-20 קילומטרים מדרום לעיירה אימנשטאט שבה ביקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המקרה דווח בהרחבה בתקשורת בגרמניה/מערכת וואלה, צילום מסך

מטייל שהיה באזור סיפר לחוקרי המשטרה כי פגש את לוי ושוחח עמה פעמיים באותו יום: ליד התחנה האמצעית של רכבל (Fellhornbahn) המשרת בחודשי החורף את חובבי הסקי הרבים שמגיעים לאזור, ולאחר מכן במסעדה הנמצאת במקום. לדבריו, משם היא המשיכה לכיוון שביל המוביל להר זולראק (Soellereck) הסמוך. לדברי המשטרה המקומית, מדובר בשביל תלול במיוחד המיועד למטיילי הרים מנוסים ואינו מומלץ למטיילים שאינם כאלה.

בימים האחרונים ניסו בני משפחתה וחבריה של לוי לסייע באיתורה בכל דרך אפשרית. הוריה נסעו לאזור במטרה למצוא רמז כלשהו על המקום שבו נמצאת בתם. האם אלה הגדירה בתחילת השבוע את בתה כ"בחורה סופר-אחראית", וסיפרה: "מהרגע שהיא הגיעה לגרמניה היא כל הזמן דיברה איתנו ועדכנה אותנו בתכניות שלה. זה מאוד-מאוד לא מתאים לה. היעד הסופי שלה היה ברלין. אלוהים יודע איפה היא עכשיו. ככל שהימים נוקפים אני מרגישה יותר ויותר גרוע".

עוד על הפרשה
נמצאה גופתה של הצעירה ים לוי שנעדרה בגרמניה
עדויות חדשות בפרשת היעלמותה של ים לוי בגרמניה
החיפושים אחרי ים מתרחבים: "אזור של תאונות"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

(עדכון ראשון: 23:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully