וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בחולון: צעיר נדקר למוות בכניסה למתנ"ס

27.10.2013 / 0:30

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי אלמונים רדפו אחר הצעיר, בן 20 תושב בת ים, ולכדו אותו בכניסה למתנ"ס קליין בשכונת תל גיבורים. אדם שהבחין בצעיר הזעיק את המשטרה

צעיר כבן 20 נדקר למוות אמש (שבת) ברחוב פילדלפיה בחולון. הוא נמצא בכניסה למתנ"ס קליין בשכונת תל גיבורים בעיר, כשהוא סובל מפגיעות בפלג גופו התחתון. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק למקום ביצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. כוחות רבים של ממשטרת מרחב איילון שהגיעו למקום חוקרים את נסיבות המקרה. ככל הנראה הצעיר שנרצח הוא תושב בת ים.

אלמוני שהבחין בצעיר על מדרגות הכניסה למרכז הוא שהזעיק את המשטרה. מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר, המוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, ניסה להימלט מאנשים שרדפו אחריו, ובמהלך ניסיון הבריחה, הגיע למתנ"ס, נקלע למבוי סתום – ונדקר למוות.

על פי המסתמן, מדובר במקרה נוסף של חיסול חשבונות בין גורמים עברייניים, על אף שבמשטרה הדגישו כי אין קשר בין המקרים האחרונים. ביום חמישי האחרון חוסל בפיצוץ מטען חבלה שהוצמד למכונית באשקלון, ג'קי בניטה, שהשתייך לארגון הפשיעה של שלום דומרני. אבי ביטון, שלפי חשד המשטרה היה יעד החיסול, נפצע באורח אנוש מהפיצוץ. היום עצרה המשטרה שישה מחייליו של העבריין דומרני בפשיטה על כמה מוקדים בדרום הארץ. לדברי המשטרה, מדובר במעצר -מנע שנועד למנוע את שיבוש הליכי חקירת החיסול באשקלון.

צעיר נדקר למוות במתנ"ס בחולון. יותם רונן
הצעיר ניסה להימלט מתוקפיו, אך נלכד ונרצח/יותם רונן

שלושה ימים קודם לכן נהרג העבריין, איציק קיסוס, תושב אור יהודה בן 38. הוא נמצא ללא רוח חיים כשסימני ירי על גופו בחניון תת-קרקעי ברחוב ניצן בעיר. קיסוס היה אחת הדמויות המרכזיות בארגונו של זאב רוזנשטיין, שכלוא מאז 2007. בעבר ניהל קיסוס סכסוך מר עם ארגונו של איציק אברג'יל, עבר להתגורר בצפון הארץ ולאחרונה חזר למרכז. המידע המודיעני ייחס לו תכנון לחסל את מאיר אברג'יל.

בתחילת החודש נורה ונפצע באורח בינוני רוכב אופנוע, בן 27 המוכר למשטרה, ברחוב סוקולוב בחולון. אדם נוסף, עובר אורח שחלף במקום בזמן הירי, נפצע באורח קל מרסיסים. שוטרי מרחב איילון שחקרו את נסיבות המקרה העריכו כי מדובר היה בניסיון חיסול. עדי ראייה סיפרו כי הבחינו ברכב חולף שאחד מנוסעיו ירה ברכב האופנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully