וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 אנשי דומרני נעצרו מחשש לניסיון לנקום החיסול

27.10.2013 / 0:37

המשטרה חשדה שבידי ה-6 קלטת ממצלמת אבטחה שתיעדה את רגע הנחת המטען ברכב בו נהרג מקורב לדומרני ואחר נפצע אנוש. בשל המידע הוחלט על מעצרי מנע כדי למנוע חיסולי נקמה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בראשון לציון הורה אמש (שבת) להאריך עד יום שלישי הקרוב את מעצרם של חמישה גברים המשתייכים לארגון הפשע של העבריין שלום דומרני, בחשד לשיבוש הליכי חקירת מקרה החיסול שאירע ביום חמישי באשקלון. בתום הדיון הותרו לפרסום שמותיהם: שי אלמקייס, שרון קדוש, ציון שמואל, צ'יקו דהן, שלמה אלפסי ומומי קצנטיני - חשוד שישי ששוחרר למעצר בית. השישה, שנעצרו לאחר החיסול באשקלון, חשודים כי פרצו למבנה הסמוך למקום בו הונח מטען החבלה שהביא לפיצוץ הרכב וגנבו חומרים שתועדו על ידי מצלמות אבטחה. המשטרה קיבלה לידיה את הקלטת אשר לפי החשד מתעדת אדם חבוש קסדה מניח את המטען ונמלט מהמקום. על כן בוצעו מעצרי מנע, בניסיון לסכל חיסול נוסף. במשטרה חששו שהקלטת תשמש את ארגונו של דומרני לזיהוי המעורבים בהנחת המטען, ותסייע לארגון לתכנן חיסול כנקמה. המשטרה מבקשת גם לחקור את דומרני עצמו. לפי שעה, מקומו לא ידוע והוא טרם נעצר.

השישה, שנחשבים לבכירים בהיררכיה של ארגונו של דומרני, חשודים גם בשיבוש הליכי חקירה. במשטרה מעריכים כי הסיבה לפיגוע הפלילי היא סכסוך אישי, ומציינים כי כשמרבית הדמויות הוותיקות בעולם הפשע יושבים מאחורי סורג ובריח או נמצאים בחו"ל, ניטשים מאבקי שליטה בין עבריינים בדרגי הביניים של העולם התחתון.

חשד לחיסול- פיצוץ רכב באשקלון שני פצועים קשה, אוקטובר 2013. אלירם משה, ספק 500
סכסוכים אישיים? זירת הפיגוע הפלילי באשקלון/ספק 500, אלירם משה

הפיגוע הפלילי אירע ביום חמישי בשעות אחר הצהריים, כשמטען חבלה התפוצץ במכונית ברחוב מונטיפיורי באשקלון. כתוצאה מפיצוץ המטען, שהכיל חומר נפץ במשקל של כקילוגרם, התפזרו חלקי המכונית ברדיוס של 50 מטרים. העבריין שהיה היעד לחיסול הוא אבי ביטון, אחד מאנשיו הנאמנים ביותר לעבריין הדרומי שלום דומרני. ביטון נפצע אנוש בפיצוץ רכבו בעוד שג'קי בניטה, יד ימינו של ביטון, נהרג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מכה קשה לארגון של דומרני

המשטרה מעריכה כי ביטון ודומרני בנו יחד אימפריית ענק החולשת על כל אזור אפשרי בדרום. בעוד שאנשיו האחרים של דומרני אחראים בעיקר על תחום המבצעים, עקב מעמדו הרם בהיררכיה הארגונית, העמיד דומרני את ביטון בראש הפירמידה בתחום ההימורים והשמירה על עסקי ההימורים. "זו מכה קשה מאוד ללא ספק לארגון של דומרני", אמר אחד ממכריו של ביטון לוואלה! חדשות. "הוא אחד החזקים בהיררכיה של דומרני. בולדוזר כזה שידע בדיוק מה לעשות על מנת שהארגון ימשיך לפעול".

עורך דין רועי אטיאס, פרקליטו של מומי קצנטיני ששוחרר ממעצר, מסר בתגובה: "משטרת ישראל מאוד מעוניינת בכותרות אבל בית המשפט בהחלטה אמיצה משחרר וקובע - צריך גם ראיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully