וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למטיילים: נאה וללא שינוי ניכר בטמפרטורות

מזג האוויר הנוח שהורגש בימים האחרונים יימשך גם הבוקר. המגמה תימשך עד יום שלישי, אז תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות וירידה בלחות; הלילה ב-2:00 – עוברים לשעון חורף

מזג האוויר הנוח שהורגש בימים האחרונים יימשך גם הבוקר (שבת), וצפוי להיות נאה עד מעונן חלקית וללא שינוי של ממש במידות החום. הלילה צפוי להיות בהיר עד מעונן חלקית. המגמה תימשך גם בתחילת השבוע ומזג האוויר יהיה נאה עד מעונן חלקית. ואולם בהתאם לעונת הסתיו ההפכפכה - ביום שלישי כבר צפויה עלייה ניכרת בטמפרטורות וירידה בלחות.

מטיילים באשקלון במהלך החג. דייב בוימוביץ'
נופשים באשקלון בחול המועד סוכות/דייב בוימוביץ'

הטמפרטורות החזויות להיום: קצרין 12-26, צפת 14-22, טבריה 16-29, חיפה 16-23, עפולה 11-27, תל אביב 15-25, לוד 16-26, אשדוד 16-25, ירושלים 13-22, באר שבע 11-26, מצפה רמון 11-23 ואילת 19-29.

מטיילים באשקלון במהלך החג. דייב בוימוביץ'
מטיילים באשקלון במהלך החג/דייב בוימוביץ'

כמו כן, עם תחילתו של שעון החורף הלילה, יש להזיז בשעה 2:00 את השעון שעה אחת לאחור. שעון החורף יימשך עד 28 במרץ 2014. בשבועות האחרונים, בשל הארכת שעון הקיץ, התבקשו לקוחות כל החברות הסלולריות לשנות באופן ידני את אזור הזמן במערכות ההפעלה של הטאבלטים ושל מכשירי הסלולר השונים, משעון ירושלים לשעון יוון (אתונה) - וזאת כדי להימנע מהעדכון האוטומטי.

כעת, אותה בעיה עלולה לצוף שוב. גם יוון תעבור לשעון חורף ב-27 בחודש, אולם זה ייקרה רק בשעה 4:00, שעתיים אחרי ישראל. לפיכך, עדיף שלא להסתמך באותו יום על השעון המעורר אשר במכשירים.

אז מה כדאי לעשות? עם המעבר לשעון חורף יש להחזיר את ההגדרות בשעון למצב אוטומטי. במידה ושעון מכשירכם לא יתעדכן עד השעה 6:00 בבוקר, יש לבצע כיבוי והדלקה. בעלי מכשיר iPhone של אפל, ששדרגו למערכת הפעלה iOS7, במידה והעבירו בחזרה את עדכון השעה ואזור הזמן למצב אוטומטי, שעת מכשירם תתעדכן באופן אוטומטי. למשתמשי אנדרואיד כדאי לעבור לאזור זמן אוטומטי - ירושלים.

עוד על המעבר לשעון חורף
יעבור חלק? שעון חורף ייכנס לתוקף הלילה

וואלה! מזג אוויר

יש לכם תמונה שאתם רוצים להראות לכולם? שלחו לנו ונפרסם אותה: weatherwalla@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully