וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תקלה בייצור: הפסקות חשמל קצרות בכל הארץ

25.10.2013 / 11:50

מחברת החשמל נמסר כי הפסקות החשמל הורגשו באזורים נקודתיים למשך כ-15 דקות, זאת בשל תקלה ביחידת ייצור של החברה. בינתיים, התקלה תוקנה והחשמל שב לזרום

הפסקות חשמל נרשמו הבוקר (שישי) בחלקים שונים של הארץ, לסירוגין, זאת בשל מה שמכנים בחברת החשמל "תקלות בייצור". מחברת החשמל נמסר בתגובה כי "עקב תקלה ביחידת הייצור של חברת החשמל, הורגשו הפסקות חשמל באזורים נקודתיים ברחבי הארץ לפרקי זמן קצרים ביותר של כ-15 דקות. חברת החשמל החזירה את אספקת החשמל לכלל הלקוחות".

לפי אתר החברה, צריכת החשמל בשעות הבוקר המאוחרות הייתה רחוקה מלאתגר את יכולת הייצור: בעוד שהצריכה עמדה על 7,459 מגה-וואט, יכולת הייצור המקסימלית עמדה על 13 אלף מגה-וואט. הרזרבה נכון לשעה זו עמדה על 2,576 מגה-וואט.

משירותי הכבאות באזור המרכז נמסר כי נקראו לסייע בשישה חילוצים ממעליות שנתקעו בשל הפסקות החשמל, בקניון בראש העין ובבניינים סגורים ביהוד ובפתח תקווה. במקרים אחרים, אנשים הצליחו לחלץ את עצמם מהמעליות הסגורות.

בשבוע שעבר אירעו הפסקות חשמל ברחבי הארץ בשל תקלה בשתי יחידות לייצור חשמל באתר החברה שבגזר. כתוצאה מהפסקות החשמל קרסו כמה מוקדים של כיבוי האש בשל מספר רב של תושבים שנתקעו במעליות. רבים אחרים נתקעו בכבישים נוכח השיבושים במערכת הרמזורים ובמחסומי הרכבות.

לקריאה נוספת:
בגלל תקלה במתקן הגז: הפסקות חשמל בכל הארץ
חברת החשמל: שיעור ייצור החשמל מגז טבעי עלה ל-50%
עם צאת הצום: הפסקות חשמל בצפון תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully