וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם צאת הצום: הפסקות חשמל בצפון תל אביב

שעה קלה אחרי תום החג נפגע קו מתח גבוה בשכונת צהלה, וכתוצאה מכך נשארו רבים ללא חשמל. מחברת החשמל נמסר: התקלה תתוקן בקרוב. שיום הכיפורים הנוכחי שבר שיאי הצריכה

תזמון רע: כשעתיים אחרי צאת צום יום הכיפורים, נאלצים תושבים בצפון תל אביב להתמודד עם העלטה, נוכח הפסקת חשמל שנגרמה כתוצאה מנפילת קו מתח גבוה. מחברת החשמל נמסר הערב (שבת) כי קיימת תקלה באספקת החשמל בשכונת צהלה, ברחובות: וינשטין, חכם אליהו, רקאנטי, בן יוסף שלמה והסביבה. אף שבמוקד 103 נאמר כי אין צפי לתיקון התקלה, מדוברות חברת החשמל נמסר שהתקלה תתוקן עוד הערב. "הצוותים הוזעקו לשטח עם גילוי התקלה, והם פועלים על מנת לסיים את התיקון בתוך שעה".

הפסקת החשמל בצפון תל אביב. דרור עינב
בחברת החשמל מצפים לתיקון מהיר של התקלה. עלטה בצפון תל אביב, הערב/דרור עינב

במקביל, קיימת הפרעה נוספת בתל אביב שכוללת תנודות במתח. בין היתר מדובר על הרחובות: קהילת פדובה, בני אפרים, שוהם, אלתרמן, ענתות, למדן, גולדברג, המאירי, שטרית והסביבה. "אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להשיב את אספקת החשמל לסדרה", נמסר מחברת החשמל.

חרף ההבטחה לתיקון מהיר, המצב תפס אזרחים רבים כשהם רגע אחרי הצום הקשה, שהתקיים השנה בתנאי מזג אוויר קשים ובחום כבד. "היו הפרעות באספקת החשמל, והיו מספר נפילות בשעות הערב", סיפרה תושבת הדר יוסף לוואלה! חדשות. "דווקא בצאת הצום, נכבו כל מכשירי החשמל".

הפסקת החשמל בצפון תל אביב. דרור עינב
הפסקת החשמל בצפון תל אביב/דרור עינב

ללא קשר לתקלות מהערב, מסתבר כי החום נתן אותותיו גם בצריכת החשמל ברחבי הארץ, וכי יום הכיפורים תשע"ד סיפק את נתון הצריכה הגבוה ביותר מאז קום המדינה. בשעות הצהריים נרשמה צריכה של 8167 מגה-וואט, עלייה של 29% לעומת הנתון אשתקד. גם אתמול בלילה, לאור הלחות הכבדה ועומסי החום ששררו הייתה הצריכה גבוהה יחסית - 5567 מגה-וואט, 21% יותר מהשנה שעברה.

לקריאה נוספת:
כיפור חם: 16 נזקקו להחייאה, מאות רוכבים נפצעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully