וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול ביקנעם: רוכבי אופנוע ירו בתושב העיר

25.10.2013 / 2:46

יעד החיסול, גבר בן 37 המוכר היטב למשטרה, נפצע באורח קשה-אנוש. הוא ישב במכונית לצד חברתו, אז הגיחו שני גברים רכובים על אופנוע כבד כשהם חבושים בקסדות ופתחו לעברם באש

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מיכאל ברגמן

גבר כבן 37 נפצע הלילה (שישי) באורח קשה-אנוש כשנורה בצומת יקנעם, בעת שישב במכוניתו לצד חברתו. על פי תחקור ראשוני, עם הגעת המכונית לצומת הגיחו לעברה שני גברים החבושים בקסדות ורכובים על אופנוע ופתחו באש לעבר המכונית. הגבר נפגע בפלג גופו העליון ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הפצוע הינו תושב יקנעם המוכר היטב למשטרה.

המשטרה מבצעת סריקות אחר החשודים בירי ולשם כך הקימה מחסומים באזור. מהמשטרה נמסר כי מדובר באופנוע כבד, אך שלא ידוע סוגו. ניצב משנה איתן מנשה, מפקד משטרת עפולה, סיפר לוואלה! חדשות: "החברה של הבחור היא שנהגה באוטו, ולפי עדותה בזמן שעמדו ברמזור בטרם ביצעו פנייה שמאלה, הגיעו לפתע שני רוכבי אופנוע מאחור, ירו מספר יריות ונמלטו מהמקום. החברה המשיכה בנסיעה לנקודת המשטרה ביקנעם, משם פונה הפצוע במצב קשה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה. בדקות אלה הוא נכנס לחדר הניתוח, אנחנו מחכים שיגיע למצב שיהיה ניתן לחקור אותו על מנת לנסות ולהבין את נסיבות האירוע".

ניסיון חיסול צומת יקנעם אוקטובר 2013. ערן גילווארג, ערן גילווארג
זירת ניסיון החיסול בצומת יקנעם, הלילה/ערן גילווארג, ערן גילווארג

רק אתמול בבוקר, נהרג אדם אחד ואחר נפצע קשה מאד בפיצוץ מטען במכונית ברחוב מונטיפיורי באשקלון. צוותי מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לשניים, ופינו אותם לבית החולים ברזילי בעיר - אולם אחד מהם מת מפצעיו כעבור זמן קצר. כתוצאה מהפיצוץ מהמטען העוצמתי, שהכיל כקילוגרם חומר נפץ, התפזרו חלקי המכונית ברדיוס של 50 מטרים. בשל אופי האירוע הוזעקו למקום פרט לכוחות המשטרה גם אנשי זק"א ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי. במשטרה חושדים שמדובר בחיסול על רקע פלילי משום שהנפגעים משתייכים לארגון הפשע של שלום דומרני, המצוי בסכסוכים רבים עם מספר משפחות פשע בנוגע לשליטה בתחומים שונים באזור הדרום והמרכז. במשטרה בוחנים אם להעביר את החקירה ליחידת להב 433 או להשאירה בטיפול של מחוז דרום.

כפי הנראה, אחד הנפגעים בחיסול באשקלון הוא חברו הקרוב ביותר של שלום דומרני – המוגדר על ידי משטרת ישראל כראש ארגון פשיעה. אותו אדם, שטרם ברור אם הוא זה שנהרג או זה שנפצע, היה אחראי על מרבית עסקי ההימורים של הארגון באזור המרכז. ייתכן שהמחסל או המחסלים "בחרו" דמות קרובה לדומרני כדי לשלוח לו מסר מאיים.

עוד בנושא:
חיסול באשקלון: "שני אנשי דומרני נפגעו, אחד מת"
אחד הנפגעים בחיסול באשקלון: חברו הטוב ביותר של דומרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully