וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הנפגעים בחיסול באשקלון: חברו הטוב ביותר של דומרני

25.10.2013 / 0:04

ארגון הפשע של שלום דומרני ספג מכה קשה: הרוג ופצוע אנוש. במשטרה חוששים שבעקבות החיסול תתפתח מלחמת עבריינים עם הארגונים של אברג'יל וג'רושי. תיק החקירה הועבר ליאחב"ל

צילום: שי מכלוף, דייב בוימוביץ', עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

קרוב לראש: אחד הנפגעים בחיסול שאירע אתמול בצהריים (חמישי) באשקלון הוא חברו הקרוב ביותר של שלום דומרני – המוגדר על ידי משטרת ישראל כראש ארגון פשיעה. אותו אדם, שטרם ברור אם הוא זה שנהרג או זה שנפצע, היה אחראי על מרבית עסקי ההימורים של הארגון באזור המרכז. ייתכן שהמחסל או המחסלים "בחרו" דמות קרובה לדומרני כדי לשלוח לו מסר מאיים.

בשנתיים האחרונות עובר משהו על ארגונו של העבריין הדרומי הבכיר. בעוד הוא מבצע גיחות תכופות לחו"ל, בעיקר למרוקו, אנשיו ממשיכים לנהל קרב איתנים מול היריבים הפליליים בניסיון לשמר את השליטה שהייתה עד לא מזמן בלתי ניתנת לערעור בדרום. עד שהחל לנהל את עסקיו בקו מרוקו-ישראל, הספיק דומרני "להסתבך" עם משפחת ג'רושי מרמלה - בראשה עומד העבריין מילראד ג'רושי.

השניים מנהלים מאבק שליטה בתחום הייבוא והאספקה של ירקות, בעיקר באזור הדרום ובפרט למלונות רבים באילת. במשטרה מעריכים כי אנשי ג'רושי ניסו כבר פעמיים לפגוע בדומרני בשנים האחרונות. במקרה אחד הם פתחו באש לעבר ביתו במושב עוצם שבדרום וירו צרור כדורים. לארגון זה מיוחס גם המוות המסתורי של העבריין ואיש "המבצעים המסובכים" של דומרני, ציון יאנה.

חשד לחיסול-פיצוץ רכב באשקלון שני פצועים קשה, אוקטובר 2013. אלירם משה, ספק 500
זירת החיסול בלב שכונת מגורים באשקלון, אתמול/ספק 500, אלירם משה

לא ניתן להתעלם מיריבות ותיקה אחרת של דומרני ואנשיו. משפחת הפשע של יצחק אברג'יל מנהלת זה תקופה ארוכה מאבק אלים, לעתים מדמם, עם דומרני. השניים, שניהלו קואליציית פשיעה פורחת בקו המרכז-דרום, מנהלים בתקופה האחרונה מאבקי שליטה בכל ערי הדרום, בהן באר שבע, אשדוד ואשקלון. האחים דודו ויאיר מגידיש, "חייליו" של אברג'יל, אף ניסו בעבר לחסל את דומרני. לפי הערכות המודיעיניות, השניים גייסו אדם נוסף שתכנן "להוריד" את דומרני באמצעות טיל לאו לפני כשנה. החיסול לא צלח בעיקר כיוון שהמשטרה הספיקה להזהיר את דומרני.

גורמים מעריכים שארגונו של דומרני, שכאמור מרבה להימצא בחו"ל, איבד מן המוניטין רב העוצמה שיוחס לו לאורך שנים. לצד זאת, במשטרה חוששים כי החיסול הנוכחי, כמו גם ניסיונות פגיעה בדומרני עצמו, לא יסתיים בשתיקה והוא עלול להפוך למלחמה עקובה מדם בעולם התחתון.

לקריאה נוספת:
חשד לחיסול: גבר נורה למוות בחניון באור יהודה
פרשת "הונאת המיליארד": אנשיו של דומרני הורשעו
העבריין שלום דומרני חשוד שניסה להונות את המשטרה

(עדכון ראשון: 17:52)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חשד לחיסול-פיצוץ רכב באשקלון שני פצועים קשה, אוקטובר 2013. מד"א
טיפול באחד הנפגעים בפיצוץ/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully