וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתול מו-מו יצא ללא פגע לאחר שחץ פילח את ראשו

לחתול אחד בניו זילנד היה המון מזל: הווטרינרים הוציאו מראשו חץ ארוך ועבה. למחרת בבוקר מו-מו כבר התאושש, הפצע החלים, ולא צפוי לו נזק לטווח הארוך. "לא ראינו דבר כזה"

נס בניו זילנד: חתול ניצל מחץ שנורה ונתקע בראשו. החתול, מו-מו בן הארבע מוויניומאטה, נמצא על ידי הבעלים כשהוא מתחבא בשיחים – והחץ תקוע בראשו. הבעלים, דונה פרארי, מיהרה לקחת את החתול למרפאה הווטרינרית המקומית, שם נדהמו לראות את המחזה המפחיד. "הם אמרו שהם מעולם לא ראו דבר כזה", סיפרה פרארי, שהוסיפה כי הרופאים התקשרו לבית החולים הווטרינרי שבאזור.

ביום שני בערב נותח מו-מו, בזמן שפרארי עשתה את דרכה חזרה לביתה, עם בתה. "הם התקשרו כשהיינו בדרך חזרה הביתה", סיפרה פרארי, שעדיין מזועזעת מהחוויה הקשה. "אני מקווה שמי שאחראי לזה יימצא, או שלכל הפחות יבין את חומרת מעשיו, ולא יעשה זאת שוב". הווטרינר המנתח של מו-מו, ד"ר ג'ונתן בריי, סיפר כי למו-מו קרה סוג של נס. בהתחשב בתמונות הקשות, ניכר כי בהחלט היה לו מזל רב. "החץ חדר לראשו ממש מעל לעין, אבל מתחת למוח, כך שלא פגע ברקמה מוחית", סיפר בריי, שהוסיף: "עיקר העבודה, מלבד הוצאת החץ, הייתה בניקוי האזור כדי למנוע זיהום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הווטרינר הודה שלחתול "קרה סוג של נס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מו-מו סובל אמנם מפציעות קלות באפיו ובארובת העין, אבל אין ספק שהוא הוכיח את גבורתו, לנוכח העוצמה והמהירות בה פגע בו החץ, מציין בריי. למחרת בבוקר הוא כבר היה שמח, הפצע החלים, ולא צפוי לו נזק לטווח הארוך.

עוד בנושא
חתלתול שרד מסע של 1,600 ק"מ תחת מכסה המנוע
18 נשמות? צפו בחתולה שנולדה עם שני ראשים

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully