וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 48 שעות: נעצר החשוד ברצח זוגתו לשעבר בשרון

24.10.2013 / 10:19

במשך יומיים קיימה המשטרה חיפושים אחר אבנר ברק, שחשוד שדקר למוות את זוגתו עד לפני חודש בדירתה שבתל מונד - ונמלט. הבוקר הוא אותר באשקלון ומובא לחקירה בשעה זו

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

(הנרצחת, נאוה חן, מובאת למנוחות אתמול)

אבנר ברק, שחשוד ברצח בת זוגו לשעבר נאוה חן, נעצר הבוקר (חמישי) בתום חיפושים שערכו יחידות מחוז מרכז של המשטרה מאז נרצחה שלשום האישה בתל מונד - כחודש לאחר שהסתיימה מערכת היחסים בין השניים. ברק בן ה-49, שחשוד שדקר למוות את חן ונמלט, אותר באשקלון ובשעה זו הוא מובא לחקירה.

חן בת ה-42 נמצאה ביום שלישי בבוקר בפתח ביתה ביישוב שבשרון, כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה ודופק, וסימני דקירה על גופה. היא הועברה לטיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא, אולם שם מתה מפצעיה. אתמול פרסמה המשטרה את תמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחר ברק.

במהלך אוקטובר פנתה חן פעמיים לתחנת המשטרה בנתניה, והתלוננה על איומים, כאשר לדבריה בן הזוג איים שיספר דברים אינטימיים עליה לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא עזב את הבית, ולאחר מכן איים עליה שוב, ככל הנראה בהודעות טקסט.

הרכב בו נמצא אבנר טווק באשקלון החשוד ברצח של נאוה חן בתל מונד. שי מכלוף
הרכב שבו אותר החשוד, הבוקר/שי מכלוף

לבני המשפחה טענות קשות כלפי המשטרה: "מדוע המשטרה לא עשתה דבר למרות התלונות שהגשת כנגד הרוצח השפל?", שאלו. "לא נשתוק על כך. במקום לקנות לך בית כמו שרצית, נאלצנו לקנות לך חלקת קבר. זה בלתי נתפס". אתמול הביעו גם חברותיה של חן זעם על הטיפול המשטרתי במקרה, שכן היא כבר הגישה בעבר תלונות על איומים שספגה מבן הזוג. "לא ייתכן שכל כך בקלות מקרים כאלו קורים. אם המשטרה הייתה נוהגת ביד חזקה יותר, הגברים היו מפחדים לעשות זאת", אמרו.

הובאה למנוחות נאוה חן שנרצחה בתל מונד. שלומי גבאי
המשפחה מאשימה את המשטרה. הלוויתה של נאוה חן, אתמול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully