וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה תמונת החשוד ברצח זוגתו לשעבר בתל מונד

23.10.2013 / 20:19

עם היוודע דבר הרצח של נאוה חן, החלו סריקות אחרי בן הזוג אבנר טווק, שנחשד במעשה. כעת, מבקשת המשטרה מידע מהציבור שיביא ללכידתו. "למה לא עשו כלום אחרי התלונות?"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

מחפשים את החשוד ברצח: שעות אחרי שנקברה נאוה חן, מבקשת הערב (רביעי) המשטרה את עזרת הציבור באיתורו של אבנר טווק, בן זוגה לשעבר, שלפי החשד דקר אותה למוות בתל מונד ונמלט.

חן בת ה-42 נמצאה אתמול בבוקר בפתח ביתה ביישוב שבשרון, כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה ודופק, וסימני דקירה על גופה. היא הועברה לטיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא, אולם שם מתה מפצעיה. לפי ההערכה הראשונית, החשוד במעשה הוא טווק בן ה-49, שסיים את מערכת היחסים עם הנרצחת לפני כחודש.

במהלך אוקטובר פנתה חן פעמיים לתחנת המשטרה בנתניה: בתחילת החודש התלוננה על איומים, כאשר לדבריה בן הזוג איים שיספר דברים אינטימיים עליה לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא עזב את הבית, ולאחר מכן איים עליה שוב, ככל הנראה בהודעות טקסט.

הבנות קארין וקורל מתאבלות על הקבר הטרי של אמן, בהלווייתה של נאוה חן שנרצחה אתמול בתל מונד. שלומי גבאי
"לא נשתוק על כך". הלווייתה של חן/שלומי גבאי

מיד אחרי הרצח פתחו השוטרים בסריקות נרחבות בניסיון לאתרו. הערב מבקשת המשטרה סיוע מהציבור בחיפושים אחר טווק, המוכר גם בשם ברק, החשוד במעורבות ברצח. "טווק הוא בעל מבנה גוף רזה, גובהו כ-1.80 מטר, גוון עורו כהה, והוא בעל שיער מאפיר. פרטי לבושו אינם ידועים", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמה המשטרה. לפי ההודעה, החשוד ברצח נמלט מזירת האירוע ברכב רנו קליאו בצבע אפור, שנת יצור 1999, בעל לוחית זיהוי שמספרה 3166129. "כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של משטרת ישראל", נמסר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אירוע דקירה בתל מונד. דרור עינב
זירת הרצח בתל מונד, אתמול/דרור עינב

לבני המשפחה טענות קשות כלפי המשטרה: "מדוע המשטרה לא עשתה דבר למרות התלונות שהגשת כנגד הרוצח השפל?", שאלו. "לא נשתוק על כך. במקום לקנות לך בית כמו שרצית, נאלצנו לקנות לך חלקת קבר. זה בלתי נתפס". אתמול הביעו גם חברותיה של חן זעם על הטיפול המשטרתי במקרה, שכן היא כבר הגישה בעבר תלונות על איומים שספגה מבן הזוג. "לא ייתכן שכל כך בקלות מקרים כאלו קורים. אם המשטרה הייתה נוהגת ביד חזקה יותר, הגברים היו מפחדים לעשות זאת", אמרו.

לקריאה נוספת:
אחותה של נאוה חן בלוויה: ”לא יכולת לרוצח השפל”
העבריין שנרצח באור יהודה: יד ימינו של רוזנשטיין
החתונה הפכה לסיוט: צפתה בבעלה הטרי נורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully