וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה הפכה לסיוט: צפתה בבעלה הטרי נורה למוות

ז'קלין ודמיון קוסינס נישאו בג'מייקה בטקס מצומצם ביותר. שעות אחר כך, רעולי פנים שטענו כי הוא חייב להם 60 פאונד ירו בו בראשו - לנגד עיניה. "רק רצינו להיות ביחד"

זו הייתה אמורה להיות עוד חתונה ג'מייקנית שמחה. ז'קלין קוסינס לא הייתה יכולה לדמיין שהיום המאושר בחייה, שבו היא נישאת לבחיר לבה, הוא גם היום שבו תאבד אותו. דבר לא הכין אותה לשני רעולי הפנים החמושים שפרצו לחתונתה באיים הקריביים בחודש יולי וירו למוות בבעלה, דמיון, ונמלטו מהמקום. והכל – בגלל חוב של כ-350 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני הזוג הכירו לפני 11 שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח כי שעות לאחר שנישא הזוג הטרי, נכנסו האלמונים לחדר הכניסה של אולם האירועים וטענו כי דמיון בן ה-31 חייב להם 10,000 דולרים ג'מאיקניים, שהם כ-60 פאונד. "איפה 'רסטה'?", שאלו. הם החזיקו את הכלה בת ה-49 באיומי אקדח בזמן שירו בבעלה בראשו ובצווארו מחוץ לאולם.

קוסינס, אם לשבעה המתגוררת בלונדון, הופתעה לגמרי. "התחלתי לצרוח ולא האמנתי למראה עיניי", שחזרה השבוע. "נשכבתי לידו והנחתי את ראשי על חזהו. הבנתי שהוא מת. היינו שני אנשים שבאמת אהבו זה את זה ועשו את הצעד הזה (חתונה) כדי להיות ביחד, אך שעות אחדות לאחר מכן נאלצתי להתמודד עם זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חותכים את העוגה. ז'קלין ודמיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'קלין, העובדת עם משפחות במצוקה, ודמיון, מוזיקאי, נפגשו לראשונה כשהיא ערכה ביקור מולדת בג'מייקה לפני 11 שנה. עם זאת, הם החלו לצאת רק שבע שנים אחר כך – כשהיא נפרדה מבעלה מהקודם. "זה היה יפהפה", תיארה ז'קלין את החתונה. היא הוסיפה כי רק 17 אנשים – כולל החתן והכלה – נכחו במקום. "בחרתי פרחים מהגינה של אמי ודמיון פיזר אותם והכין מהם שביל יפה. מעולם לא ראיתי אותו מאושר כל כך".

המשטרה המקומית עצרה שני חשודים במעשה, אך שחררה אותם בלי להגיש כתבי אישום. ובינתיים, ז'קלין, שהספיקה לחזור לבריטניה, עדיין מחפשת תשובות. "שני הגברים שרצחו את בעלי עדיין מסתובבים חופשיים", אמרה.

לקריאה נוספת
ההערות האנטישמיות של הצלם הוקלטו בסרט החתונה
הכלה התחרטה לאחר החתונה - ודחפה את בעלה מצוק
חתונה מאוחרת: נשא אישה צעירה ממנו ב-70 שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully