וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה מאוחרת: נשא אישה צעירה ממנו ב-70 שנה

חקלאי עיראקי בן 92 נשא צעירה בת 22, באירוע מרגש פי שלושה מהרגיל: יחד עמו התחתנו גם שניים מנכדיו. "אני מרגיש בן 20", אמר החתן הטרי. בתכנית: ריקודים - ויריות באוויר

באהבה לעולם לא מאוחר מדי. חקלאי עיראקי בן 92 מהכפר גובאן שמצפון לבגדד, התחתן בסוף השבוע באירוע מרגש ומיוחד עם אישה, הצעירה ממנו ב-70 שנים. למרבה ההפתעה, לא היה זה הדבר המרגש היחיד באותו מעמד עבור החקלאי הקשיש: חתונתנו של מוסאלי מוחמד אל-מוג'מאייה הייתה רק אחת מבין שלוש חתונות באירוע. שכן, לצד התקיימו עוד שתי חתונות – של שני נכדיו הנערים.

"אני כל כך שמח להתחתן באותו היום יחד עם הנכדים שלי", אמר החתן טרי, שלא ניסה להסתיר את השמחה הגדולה בה היה שרוי לאחר החתונה. לדבריו, "אני מרגיש כמו בחור בן 20".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל מוג'אמייה עם בחירת לבו הצעירה ממנו ב-70 שנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתן המאושר, מוסאלי מוחמד אל-מוג'מאייה, נשא לאישה ביום חמישי בערב באירוע גדול את מונה מוחליף אל-ג'ובורי, בת 22, ולצדו שניים מנכדיו, בני 16 ו-17, שגם הם התחתנו עם בחירת לבם. האירוע היה מרגש וטעון במיוחד גם משום שהוא נערך שלוש שנים בלבד לאחר מותה של אשתו הראשונה של אל-מוג'מאייה שהלכה לעולמה בגיל 58, ועמה הוא הביא לעולם 16 צאצאים.

אל-מוג'מאיייה אמר שהחתונה של שני הנכדים שלו, בני 16 ו-17, נדחתה שוב ושוב, בשל ההכנות הרבות לחתונתו שלו. כל זאת, כדי שהשמחה המשולשת, שכל כך חלם עליה, תוכל לצאת אל הפועל. האירוע המשמח של הבנים לשושלת אל-מוג'מאייה, בה נכחו כל מנהיגי הדת המקומיים, נמשכה ארבע שעות תמימות, וכללה הופעות, מוזיקה וריקודים, כמו גם יריות באוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully