וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של נאוה חן בלוויה: "לא יכולת לרוצח השפל"

שלומי גבאי

23.10.2013 / 14:25

מאות בני אדם ליוו למנוחות את האישה שנדקרה אתמול למוות בביתה שבתל מונד בשרון, לפי החשד בידי בן זוגה לשעבר. בתה הקטנה זעקה מעל הקבר: "צאי מפה, זה לא מקום בשבילך"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

כמה מאות בני אדם השתתפו היום (רביעי) בצהריים בהלווייתה של נאוה חן, בת 42, שנרצחה אתמול בדקירות בביתה שבתל מונד, על פי החשד בידי בן זוגה. אחותה של נאוה, ריימונד, קוננה בזעם על מותה. "אלוהים ישלם למי שעשה לך את זה", אמרה. "את אישה חזקה, אבל עליו לא יכולת. איך הוא הצליח לפגוע בך?".

חן הותירה אחריה שלוש בנות: קארין, בת 21, קורל, בת 17, ולירון בת ה-8, שמפאת גילה לא השתתפה בהלוויה. אחת הילדות, קורל, כרעה על הקבר הטרי, וזעקה: "אמא, זה לא אמיתי, צאי מפה, זה לא מקום בשבילך". דודתה הבטיחה במהלך ההלוויה כי תשמור עליה ועל אחיה "כאילו אתם הילדים שלי".

נאוה חן שנרצחה היום מחוץ לביתה בתל מונד. באדיבות המשפחה
חן ובן זוגה החשוד ברצח/באדיבות המשפחה

לבני המשפחה טענות קשות כלפי המשטרה: "מדוע המשטרה לא עשתה דבר למרות התלונות שהגשת כנגד הרוצח השפל?", שאלו. "לא נשתוק על כך. במקום לקנות לך בית כמו שרצית, נאלצנו לקנות לך חלקת קבר. זה בלתי נתפס". אתמול הביעו גם חברותיה של חן זעם על הטיפול המשטרתי במקרה, שכן היא כבר הגישה בעבר תלונות על איומים שספגה מבן הזוג. "לא ייתכן שכל כך בקלות מקרים כאלו קורים. אם המשטרה הייתה נוהגת ביד חזקה יותר, הגברים היו מפחדים לעשות זאת", אמרו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הבנות קארין וקורל מתאבלות על הקבר הטרי של אמן, בהלווייתה של נאוה חן שנרצחה אתמול בתל מונד. שלומי גבאי
אחותה הבטיחה לשמור על בנותיה. הלוויתה של נאוה חן, היום/שלומי גבאי

שכניה של חן היו עדים למעשה. אחת השכנות סיפרה כי שמעה אותה צועקת "הצילו!", ואז ראתה אותה מחזיקה את הבטן. שכנה בשם אליס, שהגיעה אליה ראשונה, סיפרה כי יצאה לעבודה וראתה את המטפלת של השכנים צועקת "תעזרו לה". "רצתי אליה וקראתי לבעלי, ואיך שראינו אותה הבנו שמצבה היה לא טוב. הילדים יצאו ממש לפני שזה קרה וזה ממש מלחיץ". בעלה יקיר הוסיף: "ראינו אותה זרוקה בכניסה לבית. הייתה לה דקירה בבטן, היא הייתה בשער. עצרתי לה את הדם והשארתי לה נתיב אוויר פתוח, אבל ככל הנראה היה לה דימום פנימי רציני".

עוד בנושא:
חשד: רצח בדקירות את בת זוגו לשעבר בביתה בשרון
שכנת הנרצחת בשרון: "צעקה הצילו והחזיקה את הבטן

הלווייתה של נאוה חן שנרצחה אתמול בתל מונד. שלומי גבאי
הלווייתה של נאוה חן שנרצחה אתמול בתל מונד/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully