וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנת הנרצחת בשרון: "צעקה הצילו והחזיקה את הבטן"

22.10.2013 / 11:44

שכנה נוספת של נאוה חן, שנרצחה לפי החשד על ידי בן זוגה לשעבר, סיפרה ששמעה מריבות רבות ביניהם. חברותיה מאשימות את המשטרה: "אם הייתה נוהגת בעוצמה, גברים היו מפחדים"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

שעות ספורות חלפו מאז נדקרה למוות נאוה חן בת ה-42 בביתה שבתל מונד, על פי החשד על ידי בן זוגה לשעבר, ושכניה וחבריה מתקשים לעכל את הבשורה. אחת השכנות סיפרה הבוקר (שלישי) כי שמעה את האישה צועקת "הצילו!", ואז ראתה אותה מחזיקה את הבטן.

נאוה חן שנרצחה היום מחוץ לביתה בתל מונד. באדיבות המשפחה
נאוה חן ובן זוגה החשוד ברצח/באדיבות המשפחה

שכנה בשם אליס, שהגיעה אליה ראשונה, סיפרה כי יצאה לעבודה וראתה את המטפלת של השכנים צועקת "תעזרו לה". "רצתי אליה וקראתי לבעלי, ואיך שראינו אותה הבנו שמצבה היה לא טוב. הילדים יצאו ממש לפני שזה קרה וזה ממש מלחיץ". בעלה יקיר הוסיף: "ראינו אותה זרוקה בכניסה לבית. הייתה לה דקירה בבטן, היא הייתה בשער. עצרתי לה את הדם והשארתי לה נתיב אוויר פתוח, ככל הנראה היה לה דימום פנימי רציני".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אירוע דקירה בתל מונד. דרור עינב
זירת הדקירה בתל מונד/דרור עינב

ליאת, שכנה נוספת, הוסיפה כי הנרצחת הייתה "מותק של בן אדם". בנוגע ליחסים בינה לבין בן זוגה לשעבר, החשוד במעשה, סיפרה: "שמענו בתקופה שהם היו ביחד מספר מריבות. לפני שבועיים הוא התקשר לבעלי ולכלך עליה, אבל בעלי ניתק ולא היה מוכן לשמוע".

"הייתה אישה חיובית ומאירת פנים"

שכנה נוספת, דפנה, סיפרה על חן: "היא הייתה אישה מאוד חיובית, מקסימה, חייכנית ומאירת פנים. לפני שבועיים בערך הייתי אצלה, דיברנו על הגירושים שלה והיא הכירה אותו מיד אחרי. היא הכירה אותו דרך אחותה. ראיתי אותו פעם אחת בבית והיא סיפרה שהוא נמצא מדי פעם ושהבנות מקבלות אותו. שאלתי אותה אם היא מבסוטית והיא אמרה כן, היא לא הייתה כזו שמתלוננת ולא שיתפה בשום בעיה". לדבריה, היא המומה ממה שאירע הבוקר. "לא ידעתי משום דבר, אף שהשכנות הקרובות מתארות שהיו צעקות מהבית".

על הטיפול בתלונות של חן, אמרה השכנה: "אם יש בעיה עם הגבר צריך לטפל בו. לנעול אותו, לסרס אותו, לא יודעת. לעשות מה שצריך כדי שהוא יהיה דוגמה לגברים אחרים", אמרה. "יותר מדי פעמים קורים מקרים כאלה בפשטות, האלימות נגד נשים זה כאילו בהיסח הדעת. אנחנו בול כמו הודו, אולי שם אונסים באוטובוס ופה לא יעשו את זה, אבל עושים את זה בדלתיים סגורות, ואין מספיק הרתעה ואכיפה של החוק כדי לעשות מהפך. אישה הלכה סתם ילדים נשארו יתומים. זה נוראי".

גם חברותיה ההמומות של הקורבן זועמות על התנהלות המשטרה, שכן היא כבר הגישה בעבר תלונות על איומים שספגה מבן הזוג, ואומרות שהיד הקלה גורמת להישנות המקרים. "לא ייתכן שכל כך בקלות מקרים כאלו קורים. אם המשטרה הייתה נוהגת ביד חזקה יותר, הגברים היו מפחדים לעשות זאת", אמרו.

אירוע דקירה בתל מונד. דרור עינב
המשטרה טרם עצרה את החשוד/דרור עינב

האירוע התרחש הבוקר, כאשר בתה של חן חזרה מטיול בפולין עם בית הספר והבחינה באמה מוטלת בכניסה לביתן. היא הזעיקה את כוחות המשטרה ואת כוחות מד"א, ואלה הגיעו למקום ופינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך כדי פעולות החייאה. כעבור זמן קצר, מותה נקבע בבית החולים.

כפי הנראה, חן והחשוד, בן 49, סיימו את מערכת היחסים ביניהם לפני כחודש. הבוקר, על פי החשד, הוא הגיע למקום, דפק על דלתה ודקר אותה בפתח הבית. היא צעדה צעדים ספורים והתמוטטה. לאחר המעשה, הוא נמלט מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות בניסיון לאתרו, אך הוא טרם נעצר. על פי המשטרה, האיש החזיק כמה זהויות, כמה כלי רכב וכמה כתובות, מה שמקשה על החיפושיו אחריו. "לאט לאט מצמצמים סביבו, אך הקשיים מעקבים את החיפושים אחריו", מסר גורם במשטרה.

במהלך חודש אוקטובר, פנתה חן פעמיים לתחנת המשטרה בנתניה. בתחילת החודש התלוננה על איומים, כאשר לדבריה בן הזוג איים שייספר עליה דברים לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא יצא מהבית ולאחר מכן איים עליה שוב, ככל הנראה בהודעות טקסט. לאחר התלונה, התקשתה המשטרה לאתר את האיש משום שלא הייתה לו כתובת קבועה. המשטרה הציעה למתלוננת מקלט כמה פעמים, אך זו סירבה לעזוב את ביתה.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח אישה בבאר שבע: "שמענו צעקות מהדירה"
אישה נמצאה דקורה בטבריה, הבעל נחקר - ושוחרר
"ניסה לרצוח את גרושתו עם יוגורט ושוקולד מורעלים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully