וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נמצאה דקורה בטבריה, הבעל נחקר - וישוחרר

צוות מד"א הוזעק לדירה בעיר וגילה את גופת האישה, בת 67, כשעליה סימני דקירה. שוטרים שהגיעו לבית עצרו את בעלה, בן 68, אך מאוחר יותר נמסר כי אין חשד לפלילים באירוע

גופת אישה בת 67 נמצאה הלילה (שבת) בדירה ברחוב זלמן שז"ר בשיכון ד' בטבריה, כשעליה סימני דקירה. צוות מגן דוד אדום ממרחב ירדן שהוזעק למקום קבע את מותה. מחקירה ראשונית עולה כי בעלה של האישה הוא זה אשר הזעיק את כוחות ההצלה לדירה בכדי לטפל באשתו. צוות מד"א הגיע לבית, ולצד הטיפול באישה, הזעיק למקום את כוחות המשטרה, שעצרו את הבעל, בן 68, לחקירה בחשד למעורבות באירוע.

מאוחר יותר נמסר ממחוז צפון של המשטרה כי הבעל צפוי להשתחרר מהחקירה. מבדיקת המעבדה לזיהוי פלילי, הממצאים בזירה ועדות הבעל, ללא עולה חשד לעבירה פלילית. הגופה תשלח לנתיחה לקביעת סיבת המוות. הבעל ישוחרר בשעה הקרובה לאחר סיום גביית עדותו.

חשד לרצח בטבריה: אישה נמצאה דקורה, בעלה נחקר. ג'יליס
הבעל הזעיק את כוחות ההצלה לדירה. זירת האירוע בטבריה, הבוקר/ג'יליס

שלשום סמוך לחצות נמצאה במושב כפר יעבץ באזור השרון גופת גבר בשנות ה-50 לחייו, כשעליה סימני דקירה ואלימות. צוות מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעק למקום קבע את מותו. מחקירה ראשונית עלה כי הגבר שנדקר למוות יצא מאחד הבתים במושב ונכנס אל רכבו. אלמוני שהגיח משדות היישוב התקרב אל כלי הרכב, דקר אותו ונמלט מהמקום. ככל הנראה, מדובר בסכסוך בין השניים. האיש מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים.

שעות ספורות קודם לכן, בסביבות השעה 21:00 בערב, נמצא גבר בשנות ה-60 לחייו ללא רוח חיים בדירה ברחוב חנה סנש בקריית מוצקין, כשעל גופו סימני אלימות וחבלות. צוות מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעק למקום קבע את מותו. לדברי המשטרה, מדובר באדם שהיה מוכר בעבר כנרקומן והדירה שבה נמצא משמשת כמעון מגורים לנרקומנים בתהליך גמילה.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח: גבר נדקר למוות במושב בשרון
חשד לרצח בקריות: אדם נהרג בקטטה בין שיכורים
חשד לרצח: גופת גבר עם סימני דקירה התגלתה בחיפה

(עדכון ראשון: 4:01)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully