וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל רובה צעצוע: שוטרים הרגו בן 13 בקליפורניה

סיור משטרתי בעיר סנטה רוסה הבחין בנער – אנדי לופז – כשהוא אוחז בהעתק של קלצ'ניקוב והורו לו להשליך אותו. משסרב, פתחו לעברו באש והוא מת במקום. "הוא לא פושע בכנופיה"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מחדל משטרתי? נער בן 13 נורה שלשום (שלישי) למוות על ידי שוטרים בעיר סנטה רוסה בקליפורניה משום שאחז ברובה צעצוע, כך דווח בכלי התקשורת בארה"ב. הנער, אנדי לופז, אחז ברובה דמה - העתק מדויק של קלצ'ניקוב - וסרב לבקשתם של שני שוטרים להשליך את הנשק. השוטרים ירו לעברו מספר פעמים ומותו נקבע במקום, כך נמסר מהשריף של מחוז סונומה.

שני השוטרים הבחינו בלופז, כשהוא נושא קלצ'ניקוב עם מחסנית שחורה וקת בצבע חום. ממשרד השריף נמסר כי השוטרים סיירו בשדרות מורלנד בסנטה רוסה והבחינו בשעה שלוש אחר הצהריים ב"חשוד ממין זכר" עם "רובה מסוג כלשהו". לאחר שסירב להשליך את הנשק, נורה למוות – לא הרחק מביתו.

"כאב לשני בנים בערך בגילו, אני לא יכול לדמיין את הצער שנגרם למשפחתו", כך נמסר בהודעה של שריף מחוז סונומה, סטיב פריטס. "זו טרגדיה בכל כך הרבה רמות, עבור האובדן הנוראי של אנדי לופז, משפחתו, יקיריהם, חבריהם, הקהילה שלנו ואנשי משרד השריף. הציבור מצפה שהחקירה תהיה מעמיקה ושקופה. כשריף, אעשה כל שבסמכותי לממש את הציפיות הללו. התקווה שלי היא שנוכל לעבוד עם הקהילה כדי למנוע מטרגדיות דומות לקרות בעתיד".

חברים שהכירו את לופז ומשפחתו ואנשי הקהילה הפכו את הפינה בה נורה למוות לפינת זיכרון, עם נרות ובובות של דובונים. "הוא לא היה חבר בכנופיה. הוא היה תלמיד בחטיבת ביניים", אמרה לחדשות NBC אניטה רואיז, אמא של חברו של לופז. "הוא לא היה פושע, אך עם זאת הוא מת. הוא ילד בן 13. אי אפשר היה לעשות משהו אחר?", שאלה.

לקריאה נוספת:
תיעוד: שוטר ירה 11 כדורים בגבר חמוש לעיני אשתו
בן 4 שאל: "מה אני מחזיק ביד?" - וירה למוות באביו
טרגדיה בקנטקי: בן 5 ירה למוות באחותו בת השנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully