וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאגרף צעיר הבריח כריש: "הרבצתי לו חזק בעין"

ג'ף הורטון יצא לגלוש לחופי הר הגעש קילוואה בהוואי, והבחין בצללית חשודה מתחת למים. "תפסתי אותו בסנפיר", אמר, "ידעתי שאמות אם לא אלחם הכי טוב שיש". הגלשן קיבל "ביס"

עריכה: טל רזניק

גולש צעיר מהוואיי, שהתאמן בעבר באיגרוף מקצועי, הצליח להביס כריש שאיים לטרוף אותו. ג'ף הורטון, בן 25, סיפר למקומון "גארדן איילנד" כי יצא לגלוש לחופי הר הגעש קילוואה, כשהבחין בצללית כהה נעה לעברו במים. "עוד קודם לכן כמה גולשים ראו סנפירים במים, אבל לא חשבתי על זה יותר מדי", סיפר.

"גלשתי בערך שלוש שעות במרחק 200 מטרים מהמים. כשחיפשתי גל נוסף, ראיתי משהו שנראה בהתחלה כמו סטינגריי (דג ענק). הוא הוא התקרב אלי ונענעתי את הרגל, ואז בעטתי בו כמה פעמים. אחר כך הוא ניסה לנשוך אותי - אך פספס את הרגל שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הורטון מציג את הגלשן שקיבל "ביס"/מערכת וואלה, צילום מסך

רק אז, התברר כי מדובר למעשה בכריש. הורטון שלף את רגלו מהמים וטיפס על הגלשן, אך מעד כהכריש החל לנגוס בגלשן. בצעד שהיה עלול לעלות לו בחייו, המתאגרף לשעבר החליט להיאבק בדג. "תפסתי אותו בסנפיר", סיפר. "נתתי לו אגרוף אחד בפה והרבצתי לו חזק בעין. ידעתי שאני הולך למות אלמלא אלחם בצורה הכי טובה שיש".

"בנקודה הזו כבר הייתה בפאניקה גמורה והתחלתי לשחות במהירות. ראיתי את הצל של הכריש כשהוא עוקב אחריי", סיפר הורטון. לדבריו, אחרי זמן מה נסוג הדג מהמרדף.

הורטון, יליד וושינגטון הבירה, גולש מגיל 14, ועבר להוואיי לפני שלוש שנים. כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם הגלשן הנגוס, השיב כי בכוונתו לתלות אותו על הקיר כמזכרת. "אמשיך לגלוש כל חיי", הבטיח.

חדשות נוספות מהעולם
האם זה המחקר שיחסל את תופעת ההתקרחות?
תיעוד: פיגוע ההתאבדות באוטובוס בצפון הקווקז
זו כבר תופעה: עוד דג משוט ענקי בחופי קליפורניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully