וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בשרון: שתי גופות נמצאו במכונית בוערת בבית עלמין

21.10.2013 / 20:38

כוחות משטרה שהוזעקו לבית העלמין בטייבה זיהו שתי גופות במכונית, שעלתה באש. זהות הגופות אינה ברורה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה, וחושדת שזהו חיסול על רקע פלילי

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

שתי גופות נמצאו הערב (שני) בתוך מכונית בבית העלמין בטייבה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו את המכונית כשהיא עולה באש, ובתוכו מצאו את שתי הגופות. זהות הגופות טרם ידוע. המשטרה החלה לחקור את נסיבות המקרה, ואחד החשדות שנבדקים בעניין זה הוא שמדובר בחיסול על רקע פלילי.

שתי גופות נמצאו בטייבה.. שלומי גבאי
זירת האירוע בטייבה, הערב/שלומי גבאי

לפנות בוקר נורה למוות איציק קיסוס, בן 38, באור יהודה. קיסוס קיסוס היה אחת הדמויות המרכזיות בארגונו של זאב רוזנשטיין, שכלוא מאז 2007. בעבר ניהל קיסוס סכסוך מר עם ארגונו של איציק אברג'יל, עבר להתגורר בצפון הארץ ולאחרונה חזר למרכז. המידע המודיעיני ייחס לו תכנון לחסל את מאיר אברג'יל.

גופתו הירויה של קיסוס אותרה בחניון הבניין שבו הוא גר. מחקירת האירוע עלה כי הוא חזר בשעות הלילה לביתו, והחנה את רכבו בחניון התת-קרקעי. במקום, כך לפי החשד, חיכו לו המחסל או המחסלים. בין הצדדים התפתח עימות, שהסתיים בירי הקטלני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שתי גופות נמצאו בטייבה.. שלומי גבאי
שתי גופות נמצאו בטייבה./שלומי גבאי

שלשום בלילה נורה למוות באשדוד שלמה לוי, תושב העיר בן 37, על ידי רעול פנים רכוב על קטנוע ברחוב יהודה המכבי בעיר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה אותו במצב אנוש, כשהוא סובל מפגיעות ירי בפלג גופו העליון לבית החולים קפלן ברחובות, שם מת מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות לאיתור היורה שנמלט מהמקום.

לוי היה מוכר למשטרה בשל הסתבכויות אלימות וכספיות שונות. עדי ראייה סיפרו כי רוכב הקטנוע ירה בו כמה כדורים בחזהו וברגליו ונמלט מהמקום. כוח משטרה שהגיע לזירה החל לאסוף עדויות מאנשים שהיו במקום וכן ראיות שהותירו אחריהם היורים. יחידת החקירות המרכזית של מרחב לכיש חוקרת את האירוע.

לקריאה נוספת:
העבריין שנרצח באור יהודה: יד ימינו של רוזנשטיין
חשד לחיסול באשדוד: בן 37 נורה למוות
חשד לניסיון חיסול: רוכב אופנוע נורה באמצע חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully