וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם בפדופיליה שוחרר למעצר בית ונעצר שוב

21.10.2013 / 16:21

על אף המלצת הפרקליטות להשאיר במעצר את הנאשם, תושב אשקלון בן 22, הוא שוחרר למעצר בית אצל קרוביו בצפון. בשבוע שעבר נעצר שוב - והוא נאשם ב-3 עבירות מין נוספות בילדים

נאשם בפדופיליה שוחרר למעצר בית – וחזר לסורו: בית משפט השלום בקריית גת שחרר בחודש מרץ האחרון למעצר בית את אלכסנדר קרבצ'נקו הנאשם בעבירות פדופיליה, על אף שהפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. קרבצ'נקו, תושב אשקלון בן 22, נעצר בחודש מרץ על ידי שוטרי מרחב לכיש, בחשד שבעת ששהה בגן שעשועים בשכונת מגוריו, חשף את איבר מינו וביצע מעשים מגונים בסמוך לילדים בני שש. בנוסף, נאשם כי התקרב קרבצ'נקו לקטינה בת 10 נצמד אליה והחל לבצע את זממו. על אף ההתעקשות של הפרקליטות להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, מחשש למסוכנותו, החליט השופט לשחרר אותו למעצר בית אצל משפחתו בקריית שמונה. "אני סבור שלא ניתן לומר שהעבירה שביצע לכאורה המשיב, הינה על הרף הגבוה של עבירות מין", קבע השופט ישראל פבלו אקסלרד.

אך בזאת לא תמו מעלליו של קרבצ'נקו ובשבוע שעבר נעצר בשנית והוגש נגדו כתב אישום נוסף, הפעם - בבית משפט השלום בנצרת. מכתב האישום עולה כי מאז ששוחרר ביצע מספר עבירות מין בילדים בקריית שמונה, כשהמקרה האחרון אירע ביום ראשון שעבר. לפי האישום, לפני כשלושה שבועות קרבצ'נקו שהה ליד ביתו של ילד בן שמונה, רדף אחריו, הכניס את ידו למכנסיו ועינג את עצמו. כעבור מספר ימים נצפה עוקב אחר פעוטה בת ארבע, כשאיבר מינו חשוף.

בשבוע שעבר, כך עולה מכתב האישום, הגיע קרבצ'נקו לגן שעשועים בקריית שמונה, בשעות הערב. באותה העת, שיחקו במקום ילדים בגילאי חמש ושש. על פי כתב האישום, קרבצ'נקו ישב על ספסל בגן, הוציא את איבר מינו ממכנסיו והחל לנסות להגיע לפורקנו לעיניהם המבועתות של הילדים. במקום שהה אביה של אחת הילדות, שהחל לרדוף אחרי קרבצ'נקו, תפס אותו והזעיק את המשטרה, שעצרה את הנאשם.

עוד באותו נושא:
עבריין מין נתפס על חם תוקף בן 10 בירושלים
איך קרה שפדופיל ישראלי מורשע אימץ ילדה מהודו?
שכני החשוד בפדופיליה: "הרבנים לא הכירו את המקרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully