וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין נתפס על חם תוקף בן 10 בירושלים

3.10.2013 / 16:37

החשוד היה תחת מעקב של יחידת צור לפיקוח על עברייני מין בשל עבירות קודמות שביצע. הוא נתפס כשהוא מתנפל על בן 10 בירושלים ומנשק אותו בכוח

קציני פיקוח מיחידת צור של שב"ס, המפקחת על עברייני מין, עצרו היום (חמישי) עבריין מין שפיקחו עליו בעת שלפי החשד תקף ילד בן עשר בירושלים. אנשי היחידה עקבו אחר האיש, בן 45, והבחינו בו העת שעקב אחר הילד, התנפל עליו ונישק אותו בכוח. הפקחים הזעיקו שוטרים שעצרו אותו והעבירו אותו לחקירה. הוא ריצה בעבר שני מאסרים בין ביצוע עבירות מין בקטינים.

אזיקים. אורי לנץ
אזיקים/אורי לנץ

ע', אחד מקציני הפיקוח, סיפר כי תוך כדי המעקב הרגישו הוא ושותפו כי המפוקח זומם לבצע עבירה ועל כן המשיכו לעקוב אחריו בדבקות. ע? סיפר כי מיד לאחר המעצר דאג להרגיע את הקטין המבוהל, ולאחר שהזדהו בפניו כאנשי ביטחון מסר להם הקטין את מספר הטלפון של אמו. ע' הוסיף כי את עבודתם הם עושים באחריות ובמחויבות לשלום הציבור. "ברגעים כאלה אנחנו מרגישים שאנחנו שומרים על הילדים שלנו", אמר ע'.

בחודש פברואר לכדו בלשי יחידת צור עבריין מין בפיקוח בשעה שהוא מנסה ליצור קשר עם ילד בן שלוש באולם אירועים בשכונה חרדית בירושלים. האיש הגיע לאירוע, אליו לא הוזמן, ונעצר לאחר שבלשי היחידה עקבו אחריו לשם. הוא הועבר לטיפול המשטרה, שהגישה הצהרת תובע בגין הפרת צו פיקוח לקיום קשר עם קטין. בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים.

החשוד, תושב באר שבע בן 42, השתחרר שמונה חודשים לפני מעצרו, לאחר שסיים לרצות עשר שנות מאסר בגין עבירות פדופיליה. על פי החלטת בית המשפט, הוא היה נתון לפיקוח יחידת צור, יחידת הפיקוח על עברייני מין של השב"ס, למשך הזמן המירבי לפיקוח – חמש שנים. זאת בשל רמת המסוכנות הגבוהה שנקבעה עבורו.

בשעות הערב הוא הגיע לאולם האירועים, שם התקיימה באותה שעה מסיבת בר מצווה, אליה כאמור לא הוזמן החשוד. הוא ניגש לפעוט בן שלוש והחל לדבר עמו. הבלשים לא המתינו רגע נוסף ויצאו ממקום מחבואם לעצור אותו. הילד לא נפגע.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully