וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמחונית אכלה פיראנה כנקמה על שנגס באצבעה

לורן טרייסי, צמחונית אדוקה, יצאה לדוג עם חברים באגם בדרום אמריקה. לפתע, תקף אותה הדג הטורף ונגס באצבעה. לכן, החליטה לחרוג ממנהגה ואכלה אותו. "הטעם היה תפל", הודתה

עריכה: יותם בן-דוד, גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

לורן טרייסי, סטודנטית בריטית בת 20 שערכה לאחרונה טיול בדרום אמריקה היא צמחונית מושבעת. אולם, לאחר החוויה הלא נעימה שאירעה לה במהלך הטיול, במהלכה דג טורף מסוג פיראנה נעץ בה את שיניו, היא החליטה לחרוג ממנהגה ולהשיב לדג באותו מטבע – לאכול אותו.

האירוע הלא נעים התרחש בעת שלורן יצאה לדוג עם כמה חברים באגם טיטיקקה, שנמצא בגבול בוליביה-פרו. "תפסתי בערך עשרה דגים קטנים, ולכן המשכתי לזרוק פיתיונות לתוך המים, עד שבשלב מסוים הבנתי שתפסתי דג גדול", היא סיפרה לאחר התקרית. "לא הבנתי מה זה בדיוק, ומתוך התלהבות ניסיתי לתפוס אותו, ואז הוא נשך אותי". בשלב זה, הדג האימתני נעץ את שיניו בחוזקה באצבעה של לורן, וכמעט תלש לה אותה ממקומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הדג כמעט תלש את האצבע ממקומה. לורן החבולה אוחזת בדג הטורף/מערכת וואלה, צילום מסך

לבסוף, הצליחה לורן להיחלץ ממלתעותיו של הפיראנה, וכנקמה החליטה לבשל ולאכול אותו, חרף הצמחונות עליה היא שומרת. "השקעתי כל כך הרבה מאמץ כדי לתפוס את הפיראנה, עד שהרגשתי שאני חייבת לנגוס בו בחזרה", אמרה. אולם, יחד עם זאת, הודתה כי היא "זוכרת שהטעם היה תפל ולכן הייתי מאוד מאוכזבת". בשל כך, ככל הנראה, תישאר לורן צמחונית, ואכילת דג הפיראנה תיחשב לה רק כמעידה חד פעמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הטעם היה תפל/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פיראנות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully