וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: משאית היטלטלה מצד לצד – והתהפכה על הגשר

20.10.2013 / 21:00

נהג משאית ממזרח סין הבחין כי הוא קרוב מדי לכלי הרכב שלפניו וניסה לבלום בחוזקה. כתוצאה מכך, איבד שליטה על ההגה והחל להתנדנד על הכביש המהיר. באופן מפתיע, הוא לא נפגע

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

את הנסיעה הזאת איש מהנוכחים לא ישכח: סונג מינג טאנג, נהג משאית ממזרח סין, כמעט קיפח את חייו שלשום (שישי) כאשר איבד שליטה על כלי הרכב, לאחר שניסה לבלום אותו. מצלמות האבטחה שהוצבו על הגשר שחצה סונג במחוז ז'ושאן שבמזרח המדינה, תיעדו את רגעי האימה שבהם החלה המשאית להיטלטל מצד לצד מבלי יכולת לעצור.

תיעוד: משאית התהפכה על גשר - הנהג שרד. רויטרס
מצלמות האבטחה תיעדו את הנסיעה הבלתי נשכחת/רויטרס

סונג חסר האונים פגע שוב ושוב במעקה הבטיחות – פעם בזה הימני ופעם בזה השמאלי. לבסוף, המשאית איבדה לחלוטין את האחיזה והתהפכה על צדה, באמצע הכביש המהיר. "עצרתי בעוצמה אחרי שהבנתי שהייתי קרוב מדי למשאית שמלפניי", שחזר הנהג. "משכתי את ההגה שמאלה, ואז המשאית התנדנדה בכבדות, אז הזזתי את ההגה ימינה ואז שמאלה, לפני שהמשאית התהפכה".

למרבה השמחה, סונג בר המזל לא נפגע כלל, ככל הנראה הודות לחגורת הבטיחות שהייתה בשימוש בשעת הנסיעה. נוסעת שישבה לצדו נפצעה באורח קל בראשה ונזקקה לטיפול רפואי, אולם גם היא הבינה כי הנסיעה עלולה הייתה להסתיים באופן מצער הרבה יותר.

לקריאה נוספת:
אסון במופע: "משאית מפלצת" דהרה לקהל, 6 נהרגו
משאית עם מטען חורג פגעה בגשר בנתיבי איילון. צפו
הפעלולן המנוסה התרסק עם חליפת הכנפיים - ונהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully