וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאית עם מטען חורג פגעה בגשר בנתיבי איילון. צפו

15.8.2013 / 13:05

נהג משאית שהובילה מטען גדול פגע בשבוע שעבר בגשר בין מחלף רוקח ל-קק”ל בצפון תל אביב ובמזל רב לא גרם לנפגעים בנפש. מצלמות בקרת התנועה תיעדו את הרגע. הנהג יועמד לדין

יח"צ - חד פעמי

ביום ראשון שעבר, נסע נהג משאית שהובילה מטען חורג בנתיבי איילון לכיוון צפון ופגע בגשר בין מחלף רוקח למחלף קק"ל בצפון תל אביב. כתוצאה מכך נחסם הכביש לתנועה על ידי המשטרה ובתום בדיקת הגשר בידי מהנדסי נתיבי איילון וסילוק המטען, נפתח הכביש מחדש לתנועה. באורח פלא לא גרמה הפגיעה לנפגעים בנפש.

תיעוד: משאית עם מטען חורג פוגעת בגשר רוקח. באדיבות אגף התנועה,
רגע הפגיעה בגשר/באדיבות אגף התנועה

מערך מצלמות בקרת התנועה של חברת נתיבי איילון תיעד את המקרה, בו ניתן לראות כיצד המטען, אשר מועמס על המשאית וחורג מגבולותיה, פוגע בעוצמה בגשר הבטון, מוטח הצידה ופוגע בכלי רכב שנסעו סמוך למשאית. בוחני תאונות הדרכים של אגף התנועה במשטרה פתחו בחקירת התאונה, ונגד נהג המשאית, תושב אזור בן 51, החל הליך תעבורתי מחמיר בגין גרימת נזק, נהיגה בחוסר זהירות והובלת מטען חורג.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאונה בכפר סבא מיוני האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף חודש יוני האחרון, נהרג נהג משאית מפגיעת משאיתו בגשר למעבר הולכי רגל ברחוב ויצמן בכפר סבא. המשאית, אשר הובילה טרקטור, התנגשה בגשר וגרמה לקריסתה על תא הנהג, וזה נלכד תחתיו כשהוא מחוסר הכרה. לאחר שחולץ, נקבע מותו. מעדויות במקום עלה כי קצה המחפרון של הטרקטור שנישא על גבי המשאית פגע בגשר וגרם לקריסתו. שני מנופי ענק הוזעקו למקום על מנת להרים את הגשר מעל המשאית כדי לחלץ את הנהג הלכוד. למרבה המזל, הגשר היה ריק מאדם בעת הפגיעה ואיש מלבד הנהג לא נפגע. רחוב ויצמן נסגר לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully