וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 3.6 הורגשה בצפון; אין נפגעים

בפעם השנייה בתוך יומיים, פקד הלילה רעש אדמה את אזור הכנרת ועמק החולה. שלא כמו הרעידה של יום חמישי, לא דווח על נזק. תושבים דיווחו לוואלה! כי הרעש הורגש גם בגליל

רעידת אדמה בעוצמה של 3.6 בסולם ריכטר הורגשה הלילה (שבת) באזור הכנרת ועמק החולה. המכון הגיאופיסי לישראל אישר את המידע ומסר כי מוקד הרעש היה במעבה האדמה שמתחת לכנרת. תושבים דיווחו לוואלה! כי הרעש הורגש גם בגליל ובעמק יזרעאל. לא ידוע על נזק כלשהו כתוצאה מהרעידה.

רק ביום חמישי האחרון, הורגש רעש אדמה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר באזור הצפון שנקלט גם במכשירי המכון הגיאופיסי. לא דווח על נפגעים אולם נזק קל מאד נגרם בטבריה. מהמכון נמסר כי מוקד הרעש היה בכנרת בעומק של שני קילומטרים במעבה הימה. גולשי וואלה! חדשות דיווחו על הרעש בערי הצפון אולם הגיעו דיווחים שהוא הורגש גם במרכז - אם כי בעוצמה נמוכה יותר.

מושיקו ויצמן, בן 14, תושב מושב ארבל סיפר שלשום לוואלה! חדשות: "ישבתי בחדר שלי וראיתי טלוויזיה ופתאום הכל התחיל לרעוד, ממש כל הבית רעד. יש לנו טלוויזיה גדולה והיא רעדה כהוגן. כל המסך רעד. גם הספה רעדה והמנורות זזו. זו הייתה רעידה די חזקה. אני מעריך שהיא נמשכה שלוש שניות".

לפני שבוע הורגשה ברחבי הארץ רעידת אדמה קלה, עקב רעש אדמה בעוצמה של 6.4 בסולם ריכטר שאירע בעומק הים התיכון, כ-70 קילומטרים מחופי האי כרתים ביוון. מוקד הרעש זוהה בעומק של כ-40 קילומטרים מתחת לפני הים. גם במקרה זה לא דווח על נזק או נפגעים. מהמכון הגיאופיסי נמסר כי רעש האדמה לא נמדד במכשירים, אך גם אליהם הגיעו פניות של אזרחים שדיווחו על הרעש. כמו כן, לפי סוכנות רויטרס לא היה ידוע על נזק או נפגעים באיי יוון וביבשת עצמה.

ב-12 בספטמבר הורגשה רעידת אדמה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר בצפון ים המלח ובאזור ירושלים. הרעידה הורגשה בשעה 4:20 לפנות בוקר במרחק של כ-30 קילומטרים מירושלים.

עוד בנושא:
רעידת אדמה בעוצמה 3.5 הורגשה באזור הכנרת
רעידת אדמה בכרתים הורגשה בישראל, לא דווח על נזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully