וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים לשחרור שליט: "חוגגים לגלעד יום הולדת שני"

19.10.2013 / 0:02

"גלעד ואנחנו חזרנו לשגרה", סיפר נועם שליט לוואלה! חדשות, וביקש לזכור גם את רון ארד שלפני יומיים מלאו 27 שנים להיעדרו: "מקווה שמשפחתו תזכה לדעת מה עלה בגורלו"

אתמול לפני שנתיים בדיוק התרגשה המדינה כולה ונשאה עיניים לחזרתו של גלעד שליט לביתו בתום חמש שנים וחצי בשבי חמאס. בתום שנתיים של שיקום, טיולים בארץ ומסעות בעולם שבמהלכם גם החזיר תודה למדינה והתגייס להשתתף באירועי התרמה למען ישראל, השבוע נכנס שליט סוף כל סוף למסלול חיים שגרתי והפך לסטודנט מן המניין בחוג לכלכלה וקיימות במרכז הבין-תחומי בהרצליה.

"אנחנו מרגישים שאנחנו חוגגים היום לגלעד את יום הולדתו השני. אפשר להגיד שעם חזרתו הביתה גלעד נולד מחדש", אמר אתמול (שישי) לוואלה! חדשות אביו, נועם שליט. "אנחנו חזרנו לשגרה וגם גלעד חזר לשגרה. הוא שכר דירה במרכז הארץ, הוא סטודנט, ואחרי כל מה שעברנו ביחד, אנחנו שמחים שהוא בעצם חזר לחיים רגילים". שליט עוד הוסיף כי בנו צפוי לחגוג הערב עם חבריו בתל אביב.

נחשפו תמונות שטרם פורסמו מיום חזרתו של גלעד שליט. לשכת העיתונות הממשלתית
"שמחים שהוא בעצם חזר לחיים רגילים". שליט ונתניהו ביום השחרור/לשכת העיתונות הממשלתית

את יום השנה השני לשחרורו של גלעד מהשבי ציינו בני המשפחה המופנמת בביתם. עם זאת, דווקא ביום הזה, ביקש נועם שליט לזכור ולהזכיר את הנווט השבוי רון ארד שלפני יומיים בלבד מלאו 27 שנים להיעדרו. "אני זוכר שלפני שנתיים, בדיוק כשהתחיל בטייסת טקס ההזדהות עם רון ארד, הודיעו לתמי אשתו שנחתמה העסקה להשבתו של גלעד הביתה", אמר נועם שליט. "הסמיכות של התאריכים היא ממש מצמררת. הרגשות ביום הזה הם מעורבים מפני שמדינת ישראל החזירה את גלעד, אבל כשלה במשימה להחזיר את רון ארד. הוריו כבר לא יזכו לראות אותו, אבל אני מקווה שלפחות אשתו, בתו ואחיו יזכו לדעת מה עלה בגורלו. אני חושב שמדינת ישראל חייבת להם את זה".

"גלעד צועד הביתה וחוגג חופשי את שמחת תורה"

בחודש שעבר פרסמה לשכת העיתונות הממשלתית תמונות חדשות שטרם נראו מיום חזרתו של שליט. בתמונות נראים, בין היתר, המפגש של שליט עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבסיס תל נוף, נתניהו צופה בסיקור שחרורו של שליט בטלוויזיה, וראש הממשלה יחד עם הרמטכ"ל, בני גנץ.

התמונות, שפורסמו באתר לשכת העיתונות הממשלתית, לוו בטור שכתב מנהל מחלקת הצילומים של הלשכה, אבי אוחיון, על רשמיו מיום השחרור. "חיכיתי לרגע הזה 1,941 יום", מספר אוחיון. "מסוק היסעור של חיל האוויר ובו גלעד התקדם לעברנו על המסלול, באיטיות מעצבנת". אוחיון מתאר בטור את ההתרגשות שחש עם הגעת המסוק, ואת המפגש של שליט עם נתניהו ועם גנץ. "ראש הממשלה מניח יד על מותנו של גלעד ויחד צועדים לעבר המשפחה המצפה. אני מאושר... סוף סוף, גלעד צועד הביתה וחוגג חופשי יחד עם ישראל את שמחת תורה", הוא מסכם.

שנתיים לשחרור שליט - כותרות נוספות:
חמאס בשפל היסטורי ויש לו תכנית שיקום: "גלעד שליט 2"
צפו בתמונות שטרם פורסמו משחרורו של שליט
הכירו את היחידה שתסכל אירוע "גלעד שליט 2"

(עדכון ראשון: 18:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully