וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: לליאון אין ניסיון; ליאון: לבדוק לשכת ברקת

ראש העיר המכהן זכה לתשואות רמות בכינוס של סטודנטים במכללת הדסה כשהבהיר שהוא "עובד בשבילכם". ליאון רמז לאי-סדרים בלשכת ברקת והבטיח לשמור על הסטטו-קוו

צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק

חמישה ימים לפני הבחירות המוניציפליות, והמועמדים בירושלים - ראש העיר המכהן ניר ברקת והטוען לכתר משה ליאון - מנסים לגייס את קולות הסטודנטים. החוג לפוליטיקה ותקשורת במכללת הדסה בבירה מקיים היום (חמישי) כנס בהשתפות שני המועמדים.

הראשון לעלות על דוכן הנואמים היה ניר ברקת, שנשא הרצאה בנושא "צעירים בירושלים" ולאחר מכן השיב לשאלות הסטודנטים. בכנס לא יתקיים עימות בין המועמדים, ומשה ליאון עלה לנאום כשעה לאחר ברקת, באותו הנושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ישכנע את הצעירים? ליאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברקת פנה בפתח דבריו והציג את הישגי העירייה בראשותו בתחומי הדיור, החינוך והכלכלה ואמר כי "אין לי ספק שבעוד חמש שנים נראה קפיצת מדרגה נוספת בעיר". לאחר מכן נשאל לגבי המועמד היריב ועד כמה חשוב שהוא יתגורר בעיר לפני הבחירות. "אין סיכוי לאדם שלא מבין בתחום להצליח בו", אמר ברקת, "חוסר הכרת המטרייה הוא מכשול גדול להצלחה".

משם המשיך ברקת לתקוף את ליאון אותו כינה "הבחור מגבעתים" וצין כי העובדה שאיננו מתגורר בעיר "אינה הבעיה היחידה". לטענת ברקת, הכוחות העומדים מאחורי ליאון מעוניינים במינוים שאינם ענייניים בעירייה. "תגיד לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה", המחיש ברקת את טיעוניו, "מה פתאום יש לליברמן ודרעי עניין להחליף את ראש העיר? ליברמן תפיסת עולמו זה מינויים מיוניים מינויים. הנאמנות שלי היא לא לליברמן או לדרעי אלא רק לתושבי ירושלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ליאון: הסטטוס-קוו ישמר

משה ליאון התיחס בדברים לסטטוס-קוו בעיר והבהיר כי ישמור עליו. "אני מתחייב שכל מה שפתוח היום ימשיך להיות פתוח וכל מה שסוגר ימשיך להיות סגור". לאחר מכן התייחס ליאון להרכב הקואליציה וציין שלא ניתן להקים קואליציה בעיר ללא החרדים - וגם ללא החילונים. "מה שנגזר עלינו, גזרה טובה, זה לחיות כולם ביחד. ודווקא אני שאני נגד הסתה ובעד הידברות בין אנשים ובעד להגיע להסכמות בטוח שאצלי הסטטוס-קוו יהיה חזק וחיי התרבות והלילה שלכם הצעירים ושל המבוגרים יימשכו ולא יעונה כל רע לחיי התרבות. אני הולך להשפיע בתרבות, אבל לא רק מקומות בילוי אלא גם תרבות אמיתית כמו תיאטראות ותזמורות".

ליאון סירב להתחייב לבקשתו של אחד הסטודנטים לוותר על המשכורת שלו במידה וייבחר. ראש העיר הנוכחי ניר ברקת, שהונו נאמד במאות מיליוני שקלים מושך שכר של שקל אחד בלבד בשנה מהעירייה. בתחילה ליאון ענה לתלמיד: "זה מה שחשוב לך?", ולאחר מכן חזר לנושא וקבע: "אני מתכוון למשוך משכורת כמו כל ראש עיר". הוא עקץ את ברקת ורמז: "כדאי לבדוק בכמה גדלו הוצאות הלשכה בתקופת ראש העיר הנוכחי. בשורה התחתונה, מתבזבזים שם כספי ציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully