וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים של הליכוד בירושלים תומכים בברקת

15.10.2013 / 0:40

תא "לביא" המזוהה עם הליכוד באוניברסיטה העברית הביע תמיכה בניר ברקת. יאיר נתניהו, החבר בתא, החליט להמנע בהצבעה. גם אביו, ראש הממשלה, טרם הביע תמיכה במי מהמועמדים

שבוע לפני הבחירות לראשות עיריית ירושלים, קיבל ראש העירייה, ניר ברקת, תמיכה ממקור לא צפוי: תא הסטודנטים המזוהה עם הליכוד באוניברסיטה העברית הודיע אמש (שני) כי הוא תומך במועמדותו של ראש העירייה המכהן. הודעת התמיכה של תא "לביא" הינה מפתיעה למדי לאור העובדה שהמועמד הרשמי מטעם המפלגה בירושלים הוא משה ליאון. בתא חבר גם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שנמנע בהצבעה גלויה מלתמוך באיש מן המועמדים. עם זאת, ההחלטה שקיבל תא הסטודנטים מחייבת את כל חבריו - כולל את בנו של נתניהו, להתגייס להצלחתו של ברקת. לא מדובר בהתגייסות פורמלית בלבד, שכן הערב כבר התקיימה פגישה בין נציגי התא לבין ברקת במטרה לבדוק כיצד יוכלו הסטודנטים באוניברסיטה העברית לסייע לראש העיר להישאר בתפקיד.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שומר על שתיקה בנושא וטרם הביע תמיכה באחד מהמועמדים לראשות העיר, אולם על פי כל ההערכות הוא מעדיף את מועמדותו של ברקת על פני זו של משה ליאון. האחרון זוכה לתמיכת סניף הליכוד המקומי בירושלים, וכן לתמיכתם של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו"ר ש"ס אריה דרעי, אך נתניהו, שהודיע על תמיכה אישית בכל אחד מן המועמדים האחרים של הליכוד בבחירות המקומיות בארץ, נמנע מלהביע בו תמיכה.

ראשי התא, שמודעים כאמור למורכבות שבתמיכה במועמד הנגדי, פרסמו היום ברשתות החברתיות הודעה בה נימקו את עמדתם: "החלטנו, בהצבעה דמוקרטית בהשתתפות כל פעילי התא, לתמוך בראש העיר ניר ברקת ולנצל את משאבי האנוש העומדים לרשותנו על מנת לעזור, ולו במעט, במרוץ של ברקת מול משה ליאון. כולנו מבינים את המחלוקת סביב שאלת תמיכת מפלגת הליכוד במועמד לראשות העירייה משה ליאון. ככל הנראה, התשובה היא שהתמיכה אינה אופטימלית ואינה לגמרי רשמית. מכיוון שהדעות חלוקות, לא נתייחס לשאלה זו בפירוט בפוסט זה. תא ?לביא? בוחר לשים את הפוליטיקלי קורקט בצד וללכת עם היושר הפנימי שלו".

מזכיר התא, לידור כהן, אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו מודעים לכך שזו סיטואציה בעייתית, אבל החלטנו ללכת עם היושר הפנימי שלנו. אנחנו לא חושבים שמשה ליאון יקדם את האינטרסים של הסטודנטים בירושלים, ואילו ברקת כן".

עוד בנושא:
המועמד לראשות ירושלים משה ליאון לא מכיר את עיר הבירה?
ברקת: החיבור בין דרעי, ליברמן ומשה ליאון - קומבינה

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully