וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה התעלומה: המלצרית ביהוד נחנקה למוות במסעדה

16.10.2013 / 14:24

הצעירה בת ה-27 חשה ברע לאחר שאכלה במסעדה שבה עבדה כמנהלת משמרת. היא הובהלה לטיפול, אך לפתע קרסה לעיני הסובבים. מבדיקה שנערכה לאחר מותה, עלה כי אין חשד לפלילים

צעירה בת 27 חשה שלשום (שני) ברע במהלך ארוחת ערב במסעדה שבה עבדה ביהוד. היא הובהלה לבדיקות בקופת החולים, כאשר החשד היה שהיא חווה תגובה אלרגית לדבר מה שאכלה. לפתע, הידרדר מצבה והיא קרסה ומתה. המשטרה פתחה בחקירה על מנת לחקור חשד לפלילים. לאחר בדיקה מיוחדת שנערכה אתמול, נקבע כי הצעירה נחנקה ככל הנראה מפיסת מזון והתיק נסגר.

הסיפור החל ביום שני האחרון בעת שהצעירה אכלה ארוחת ערב במסעדה בעיר שבה עבדה כמנהלת משמרת. לפתע, חשה ברע, ולכן נלקחה על ידי חברתה לעבודה לבדיקות רפואיות בקופת חולים "מאוחדת". השתיים נכנסו למרפאה בסערה והצעירה הספיקה לספר שנחנקה ואז קרסה בפתאומיות אל מול עיניהם הנדהמות של הנוכחים במקום. שתי רופאות ואחות שהיו במקום ביצעו בה פעולות החייאה ובמקביל טיפלו בה בתרופות אנטי-אלרגיות, מחשש שהיא סובלת מאלרגיה.

למרות פעולות ההחייאה, שעל פי גורמים בקופת החולים נמשכו כחצי שעה, נקבע לבסוף מותה של הצעירה. המשטרה, כנהוג במקרים כאלה, פתחה בבדיקה על מנת לשלול חשד לפלילים והגישה בקשה לבית המשפט לבצע נתיחה שלאחר המוות כדי לקבוע את סיבת המוות. בית המשפט אישר למשטרה לבצע את הנתיחה, חרף התנגדות המשפחה, אך ביקש שתתבצע קודם לכן בדיקה חיצונית. מהבדיקה עלה כי חפץ זר חסם את קנה הנשימה של הצעירה וגרם לה לחנק שכתוצאה ממנו מתה. עקב כך, החליט מפקד מרחב דן במשטרה, ניצב-משנה שמעון לביא, לסגור את התיק בהיעדר חשד לפלילים.

לקריאה נוספת:
שוחררה משפחת בת ה-7 שנחנקה למוות בין סורגים
בת 16 מהשרון פרצה בצחוק - ובלעה סיכת ראש
בת 8 נחנקה למוות בזמן שאכלה בבית ספר בחיפה

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • חנק
  • יהוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully