וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררה משפחת בת ה-7 שנחנקה למוות בין סורגים

רמי שני

28.9.2013 / 20:30

המשטרה עיכבה ושחררה בני משפחה של הילדה, תושבת היישוב ערוער שבנגב, שמתה הבוקר כשניסתה לצאת מהחלון בביתה וראשה נלכד בין הסורגים. ההערכה היא שלא מדובר באירוע פלילי

המשטרה שחררה אחר הצהריים (שבת) ארבעה מבני משפחת הילדה שמתה מוקדם יותר הבוקר בעת שניסתה לצאת מאחד החלונות בביתה ביישוב ערוער שבנגב, וראשה נלכד בין הברזלים. חוקרי משטרה בפיקוד רפ"ק יניב רחמים שערכו השוואה בין הממצאים בזירת האירוע לבין התיאור שמסרו בני המשפחה שעוכבו לא גילו חשד למעשה פלילי שהוביל למותה.

מהממצאים עולה כי הילדה התעוררה מעט לאחר השעה 8:00בבוקר. היא החלה לחפש את אמה ומשלא מצאה אותה בתוך הבית ניסתה לצאת החוצה, למבנה הבנוי בחצר הבית, שם ככל הנראה היא סברה שתמצא את האם. אלא שדלת בית המגורים הייתה נעולה והילדה ניסתה לצאת מהחלון.

היא טיפסה לעבר המשקוף, שכבה עליו והעבירה את גופה אל צדו החיצוני, המסורג. כשניסתה להוציא את ראשה הוא נתפס בין הסורגים למשקוף וכך ראתה אותה דודתה, ששהתה באותה שעה בחצר הבית. הדודה ניסתה לסייע, אולם ככל הנראה בשל המרווח הצר שסגר על צווארה, הילדה נחנקה ואיבדה את הכרתה.

בני משפחה אחרים שהיו בסביבה נקראו לשם על ידי הדודה כדי לסייע בשחרורה של הילדה. הם הצליחו להוציא אותה, הזעיקו צוות של מגן דוד אדום ומסרו אותה לפראמדיקים בצומת ערוער בכביש באר שבע-דימונה. הילדה הובהלה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, תוך שצוות האמבולנס מנסה לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות, אך בבית החולים נקבע מותה של הילדה. חקירת המקרה נמשכת, אף שצוות הזיהוי הפלילי והחוקרים הגיעו למסקנה כי ככל הנראה אין מדובר באירוע פלילי. גופת הילדה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית לקביעת סיבת מותה.

עוד על האירוע
במהלך משחק: בת 7 נחנקה למוות בין סורגי ביתה בנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully