וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 נחנקה למוות בזמן שאכלה בבית ספר בחיפה

קובי מנדל

28.8.2013 / 12:05

הילדה, שפונתה במצב אנוש לבית חולים רמב"ם - שם נקבע מותה, נחנקה כתוצאה ממזון שאכלה במוסד לבעלי מוגבלויות. שוטרי תחנת חיפה חוקרים את נסיבות המקרה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ילדה בת שמונה, תלמידה בבית ספר לילדים עם מוגבלויות בחיפה, מתה הבוקר (רביעי) כתוצאה מחנק בעת שאכלה מזון במוסד החינוכי. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הילדה כשהיא במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בעיר, אך הרופאים שטיפלו בה נאלצו לקבוע את מותה. "אנחנו חוקרים את כל הכיוונים, לרבות חשד לרשלנות. נבקש לשלוח את הגופה לנתיחה לשם קביעת נסיבות מותה", אמר ראש משרד חקירות ומודיעין בתחנת חיפה, סגן-ניצב אלי מגן. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי המורה של התלמידה חילקה בכיתה עוגה לתלמידים. הילדה החלה לאכול ומסיבה שאינה ברורה פירכסה ואיבדה את הכרתה.

בחודש מרץ השנה הצליחו פראמדיקים של מגן דוד אדום להחיות תינוקת כבת שנה, אשר נחנקה מבליעת מזון בקופת חולים מכבי בפתח תקווה. לאחר שייצבו את מצבה של התינוקת, היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה. בחודש יולי השנה הוזעקו פראמדיקים מד"א ממרחב כרמל לביתה של תושבת חיפה, שילדה במקום את בתה אשר נקלעה למצוקה. הצוות, יחד עם מיילדת ביתית שנכחה בלידה, החלו לבצע בתינוקת פעולות החייאה מתקדמות. לאחר שהצליחו להחזיר לה את הדופק ואת הנשימה, פונתה התינוקת לבית החולים כרמל בעיר כשהיא עודנה מחוסרת הכרה ומצבה מוגדר קשה. ככל הנראה, היא נחנקה לאחר שחבל הטבור נכרך סביב צווארה.

  • עוד באותו נושא:
  • חנק
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully