וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נאשם שאיים על יועז הנדל במייל: "אתה גמור"

יהושע בריינר

15.10.2013 / 12:17

תושב ירושלים בן 37 הואשם כי שלח סדרת מיילים מאיימים לראש מערך ההסברה לשעבר במשרד ראש הממשלה, בעקבות פנייתו ליועץ המשפטי לממשלה בפרשת נתן אשל. "אני אומר עליך קדיש"

כתב אישום הוגש השבוע נגד תושב ירושלים, בגין איומים על מנהל מערך ההסברה לשעבר במשרד ראש הממשלה, העיתונאי יועז הנדל, על רקע התנהלותו בפרשת נתן אשל - כך נודע לוואלה! חדשות. כתב האישום שהוגש נגד אריה פרי, בן 37, מתאר מסכת איומים נגד הנדל שאירעה בתחילת השנה. בין היתר, נטעם כי פרי החל לפני כחצי שנה לאיים כי "יגמור" את הנדל, ושלח לדואר האלקטרוני הפרטי שלו סדרה ארוכה של איומים נוספים משום שזה פנה ליועץ המשפטי לממשלה לאחר שנודע לו על התנהלותו של אשל נגד עובדת בלשכת ראש הממשלה.

הנדל, כיום יו"ר המכון לאסטרטגיה ציונית, החליט לחסום את פרי מתגובות בעמוד הפייסבוק שלו, ומאז סבל מהטרדות ומאיומים מצדו. "אכלתי אנשים מסוגך לארוחת בוקר, חכה עד שאפרסם את כל הידוע לי עליך ועל סמרטוטי רצפה הדומים לך", כתב פרי להנדל. בהמשך החל לאיים עליו כי יפגע בו: "אני עוד אפגוש אותך ואזיין אותך בתחת, אני אומר עליך קדיש יא זבל. התחלת מלחמה, אתה גמור".

הנדל: "סומך על מערכת אכיפת החוק"

ביום למחרת המשיך הנדל לקבל מכתבי איומים. כך למשל, קיבל מייל שבו נכתב "תתחיל להתאמן, אתה יודע ללכת מכות זבל? מכות מכות פרי-סטייל... קודם אני אזיין אותך בבית משפט ואחר כך נעשה קרב רחוב כמו ב-UFC (אליפות הלחימה האולטימטיבית – י.ב) ונראה מה אתה שווה חתיכת נקבה עלובה. אתה תתחרט על דברים שכתבת. חכה בסבלנות חתיכת זבל אני לא צפוי". האיומים אף כללו גם אמירות מיניות בוטות עוד יותר.

הנדל, קצין מילואים בשייטת 13, לא התרגש מהאיומים נגדו, אולם בשל העובדה שהאיומים כללו גם אמירות נגד גורמים נוספים, ובהם עובד נוסף בלשכת ראש הממשלה ושר מכהן, החלה חקירה של יחידת להב 433, שהובילה את החוקרים אל פרי. הנדל עצמו הגיב הבוקר ואמר לוואלה! חדשות: "אני מאמין ביד קשה כלפי אלימות של קיצוניים וסומך על מערכת אכיפת החוק".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

לקריאה נוספת:
חשד: אסיר שלח מכתב לנתניהו ואיים עליו ברצח
אישום: איים ברצח על אנשי ציבור וידוענים בפייסבוק
תושב הבירה נאשם שאיים להרוג שופט: 'המלחמה קרובה'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully