וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הבירה נאשם שאיים להרוג שופט: 'המלחמה קרובה'

7.6.2013 / 1:44

תושב מזרח ירושלים נאשם כי איים לפגוע בשופט ובמאבטחי בית המשפט לענייני משפחה בבירה בעקבות אי שביעות רצון מהטיפול בעניינו. באחת הפעמים אף איים לבצע פיגוע

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) נגד מוחמד סאלח, תושב מזרח ירושלים בן 35, בגין איומים שהפנה לכאורה כלפי שופט ומאבטחים בבית המשפט לענייני משפחה בירושלים. על פי כתב האישום, סאלח, אב לשישה, איים במספר הזדמנויות שונות לפגוע במאבטחים ובשופט ואף באחת הפעמים איים לבצע פיגוע. זאת, על רקע אי שביעות רצונו מטיפול בית המשפט בתיק המתנהל נגדו. ביום ראשון הוא נעצר ואמש, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום.

על פי כתב האישום, הכולל ארבעה אישומים בגין איומים, סאלח התקשר בשבועיים האחרונים כמה פעמים למוקד 100 של המשטרה ולמוקד הארצי של בית המשפט ואיים לפגוע בשופט שלמה אלבז, המנהל תיק בעניינו בבית משפט לענייני משפחה בבירה. באחת הפעמים, נטען, הוא ביקש לברר מה עלה בגורל תיק המתנהל בבית המשפט בעניין אשתו. מוקדנית בית המשפט מסרה לו שעוד לא התקבלה החלטה בעניינו, ובתגובה הוא איים להרוג את השופט ואמר כי "יעשה פיגוע".

בכתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, נטען גם כי באירוע אחר, התקשר סאלח למוקד המשטרה ואיים כי בני משפחתו בדרך לפגוע במאבטחים של בית המשפט. "מחר המאבטחים של בית המשפט יקבלו מכה במלחמה שחבל על הזמן ואלוהים גדול, המלחמה קרובה, קרובה מאוד", אמר סאלח בשיחת הטלפון. לטענת הפרקליטות, סאלח התפרע בכמה הזדמנויות שונות באולם בית המשפט ולאחר שהמאבטחים נקראו להוציאו מהעולם, הוא קילל אותם ואיים עליהם.

לכתב האישום צורפה בקשה למעצר עד תום ההליכים, אולם בית משפט השלום שלח את סאלח, לאחר קבלת תסקיר פסיכיאטרי, למעצר בית למשך שלושה שבועות בבית אחיו. "לאור חוות הדעת הפסיכיאטרית ולאור הנסיבות, ניתן להסתפק בשלב זה במעצר בית מלא בפיקוח", הסבירה בהחלטתה השופטת עירית כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully