וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בכירים במשרד החוץ גנבו ציוד וחופשות

14.10.2013 / 14:07

שני הבכירים נעצרו לאחר שבבדיקת לא נמצא ציוד רב שהוזמן עבור המשרד. הציוד הועבר לביתו של אחד החשודים, מנהל מחלקה, שאף ניצל עם משפחתו חופשות שיועדו לעובדים

שני בכירים במשרד החוץ נעצרו בחשד שבמשך שנים ניצלו את מעמדם ולקחו לידיהם מוצרים שהיו מיועדים למשרד הממשלתי. השניים, בני 54 ו-59, יובאו היום (שני) להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. לפי החשד, שני העצורים - אחד מפקח על הכספים במשרד החוץ והשני מנהל מחלקת המשק במשרד - גרמו להעברת המוצרים לביתו של החשוד המרכזי, מנהל המחלקה.

השניים שיתפו פעולה במשך כל השנים, כך לפי החשד, תוך שהם לא מבדילים בין הקופה הציבורית של משרד החוץ לחשבונו הפרטי של מנהל המחלקה. וכך, מעבר לכמויות גדולות של מוצרי בשר, מוצרי חשמל, יינות וכוסות חד-פעמיות, נוצלו גם חופשות שהיו מיועדות לאירוח אנשי המשרד בכינרת ובאילת, ולמעשה נוצלו בידי משפחת החשוד. במשטרה חושדים כי המפקח על הכספים הצליח לגרום למצג שווא, כאילו המוצרים הם חלק מהוצאות שוטפות של משרד החוץ.

ביום שאחרי ההצפות: נזקים אדירים בבת חפר. דרור פיקלני
הציוד שהוזמן לא נמצא במחסן. בניין משרד החוץ בירושלים/דרור פיקלני

כאשר המשטרה החלה בחקירתה, התבררה התמונה העגומה: בבדיקה במחסני משרד החוץ לא נמצא אף לא אחד מהמוצרים שהוזמנו על ידו ואשר המשרד שילם עבורם. במשטרה מנסים כעת להתחקות אחר אותם המוצרים וגם אחר הזמנות החופשות, כאשר במשטרה מתכוונים לחקור את המעגלים הסובבים את שני החשודים.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "בהמשך להודעת המשטרה מהיום, משרד החוץ מבקש להוסיף כי פתח בחקירה פנימית לפני מספר חודשים בעקבות תלונות של עובדים. לאחר שמפכ"ל המשרד בדק את התלונות ואסף חומרים, החליט המשרד להעביר את ממצאיו למשטרה להמשך החקירה, והוא משתף פעולה איתה באופן מלא".

עוד בנושא
חשד: תושבת טבריה גנבה מיליון שקלים וחצי מחברתה
החשוד בגניבת סחורה בשווי מיליונים: מנהל הסניף
6 חודשי מאסר לחייל שגנב פלייסטיישן מהמרמרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully