וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושבת טבריה גנבה מיליון שקלים וחצי מחברתה

7.10.2013 / 4:12

האישה, מטפלת אלטרנטיבית בת 45, נעצרה בחשד כי ניצלה את יחסי החברות שנוצרו עם המטופלת שלה בכדי לגנוב ממנה את סכום הכסף הגבוה. עו"ד הנאשמת: התפתח בין השתיים קשר זוגי

בתום חקירה סמויה שנמשכה ארבעה חודשים, עצרה אתמול (ראשון) המשטרה מטפלת אלטרנטיבית, תושבת טבריה בת 45, בחשד כי גנבה סכום של מיליון שקלים וחצי ממטופלת שלה. על פי החשד, המטפלת ניצלה את יחסי החברות שנוצרו בינה לבין המטופלת, אישה בשנות הארבעים לחייה, בכדי ללוות ממנה את סכומי הכסף הגדולים, בהם השתמשה לצרכיה האישיים.

ממלא מקום מפקד משטרת טבריה, רב-פקד גדי רון, סיפר כי שתי הנשים הכירו לפני כשמונה שנים במסגרת הטיפול, ופיתחו במקביל אליו יחסים חבריים. על פי החשד, בחודש מאי בשנה שעברה החלה המטפלת ללוות מהמטופלת סכומי כסף רבים, תוך שהיא מנצלת את מצבה הנפשי ואת הקשר שנוצר ביניהן. לטענתו של רון, המשטרה חושדת כי באמצעות כספים אלו רכשה לעצמה המטפלת, בין השאר, דירה ומכונית, בנוסף להפקדת סכומים נוספים בחשבונה הפרטי לצרכיה האישיים.

לטענתו של רב-פקד רון, המטופלת החלה לחשוד כי המטפלת שלה מוציאה ממנה כספים במרמה לאחר שגילתה כי היא רכשה דירה בבניין בו היא מתגוררת. לכן, הגישה לפני כארבעה חודשים תלונה בנידון למשטרה. אתמול, כאמור, נעצרה האישה בתום החקירה המאומצת. היא תובא בהמשך לדיון בבקשה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בטבריה.

"התפתח בין השתיים קשר זוגי"

סניגורה של החשודה, עו"ד אפרים דימרי מטבריה אמר בבית המשפט כי אף שהשתיים ניסו להסתיר את הקשר הלסבי הזוגי הממושך שקיימו, הגשת התלונה לא מותירה ברירה אלא לחשוף אותו, את הסכסוך שהתגלע ביניהן ומכאן גם את הנסיבות שהובילו להגשת התלונה. "הלקוחה שלי היא אחת ממטפלות הרייקי הידועות במדינה. רצה הגורל ולמרות שהמתלוננת הייתה נשואה ואם לילדים, התפתח ביניהן קשר זוגי. במקביל להליכי הגירושין שלה במהלכו היא לקחה מבעלה מיליון וחצי ש', התייעצה המתלוננת במרשתי וביקשה ממנה לשמור לה על הכסף" טען עו"ד דימרי.

"המתלוננת רכשה דירה באחד הרחובות בטבריה והיא רצתה שמרשתי (המאהבת שלה) תגור מתחתיה, אבל זו אמרה לה שאין לה כסף לקנות דירה. באותו שלב המתלוננת אמרה לה שתשתמש בכסף שהיא נתנה לה למשמורת". לטענת עו"ד דימרי, המתלוננת אף יצאה עם החשודה לקבלן, שילמה לו בכסף שניתן לה למשמורת ובאותו שלב סכום העתק הפך למעשה למתנה. "הדברים לא נעשו מאחורי גבה של המתלוננת כפי שהיא מציגה אותם. הן הלכו ביחד לבחור ריהוט, קרמיקה וברזים לדירה החדשה! רצה הגורל והן הסתכסכו. באותו רגע הגישה המתלוננת תלונה נגד מרשתי".

מפרוטוקול בית משפט השלום בטבריה המתעד את הדיון שנערך אתמול להארכת מעצרה של החשודה, עולה כי בתחילה המשטרה סגרה את תיק התלונה שהוגשה לפני ארבעה חודשים, אולם אחרי ערעור שהגישה המתלוננת נגד סגירת התיק, המשטרה פתחה בחקירה סמויה. "במקביל מתנהל תיק אזרחי על הכספים שהמתלוננת נתנה למרשתי", המשיך עו"ד דימרי. "המתלוננת טוענת כי מרשתי ניצלה את חולשותיה ומצבה הרגשי לצורך גניבת כספה, אולם מרשתי דוחה את הטענות ואומרת כי מדובר בכסף שניתן לה במתנה. מבחינת הרקע המשפטי מדובר כאן בסיטואציה המוגדרת 'גמירות דעת'. כלומר אם נתתי לך כסף שביקשתי ממך לשמור לי אותו ואחר כך הלכנו למשל למסעדה ואמרתי לך אם אין לך כסף אז תשלמי מהכסף שנתתי לך למשמורת, אז המשמעות היא שנתתי לך את הכסף במתנה".

בדיון שנערך אתמול בבית המשפט השלום בטבריה אמר התובע המשטרתי כי הקשר הזוגי בין השתיים מעולם לא הוזכר על ידי החשודה, אף שהיו לה אין ספור הזדמנויות לעשות זאת. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרה של החשודה בשמונה ימים. אף שהשופט דורון פורת אמר כי הוא שוכנע "כי יש חשד סביר שהחשודה עברה את העבירות המיוחסות לה בבקשה למעצר", מעצרה של החשודה הוארך ביומיים בלבד עד יום רביעי.

לקריאה נוספת:
החשוד בגניבת סחורה בשווי מיליונים: מנהל הסניף
6 חודשי מאסר לחייל שגנב פלייסטיישן מהמרמרה
חשד: גנבה בשבעה את האייפון של חברתה שמתה

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully