וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנבה בשבעה את האייפון של חברתה שמתה

7.7.2013 / 18:35

החשודה בגניבת מכשיר הטלפון הסלולרי גם מחקה ככל הנראה תמונות של חברתה - נוי כהן, שמתה במהלך בילוי בבריכה בקיבוץ עינת. גם הורי הנערה החשודה נעצרו בחשד שידעו על מעשיה

נערה מאזור ראש העין נעצרה היום (ראשון) בחשד שגנבה הטלפון הנייד מסוג אייפון של חברתה, נוי כהן, שמתה לפני כשבועיים בעת שרחצה בבריכה. על פי חשד של שוטרי תחנת ראש העין, החברה בת ה-18 הגיעה לנחם את הוריה האבלים של כהן, גנבה את המכשיר הנייד ומחקה ממנו את התמונות שצילמה כהן לפני מותה. יחד עמה נעצרו הוריה, והשלושה יובאו מחר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

נוי כהן ז"ל. באדיבות המשפחה
נוי כהן/באדיבות המשפחה

כמה ימים לפני סיום כיתה י"ב, בילתה כהן עם חברים בבריכה בקיבוץ עינת, שבה מתגוררת משפחתה. במהלך הבילוי כהן בת ה-17 חשה ברע, והתמוטטה. היא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב קשה, כשהיא סובלת מדימום במוחה. לאור מצבה הוריה החליטו לתרום את איבריה. במהלך ימי השבעה הגיעו חברים ומכרים לנחם את בני משפחתה האבלים של כהן, בהם אחת מחברותיה, המתגוררת באזור ראש העין.

בתום ימי השבעה ביקשו הוריה של כהן לצפות בתמונות שצילמה הנערה באמצעות מצלמת הטלפון הנייד שלה, וגילו כי הוא נעלם. בני המשפחה זכרו כי החברים והמכרים שניחמו אותם, צפו בתמונות שהיו במכשיר הטלפון הנייד. שוטרי תחנת ראש העין פתחו בחקירה סמויה, שבמהלכה תושאלו מנחמים רבים. במסגרת החקירה הגיע לשוטרים מידע לפיו אחת מחברותיה של כהן, שהגיעה לנחם את ההורים, מחזיקה בטלפון נייד הזהה למכשיר של כהן. השוטרים חשדו כי הצעירה גנבה את הטלפון הנייד, שהכיל תמונות וסרטונים של כהן, ובחיפוש שערכו בביתה נמצא המכשיר. לפי החשד, התמונות של כהן נמחקו מהמכשיר. הוריה של הצעירה עוכבו לחקירה גם כן, בחשד שהשניים ידעו על מעשי בתם. במהלך החיפוש בבית החשודה נמצאו בנוסף תעודות זהות וכרטיסי אשראי החשודים כגנובים.

(עדכון ראשון: 14:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully