וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש אבד ביער, ושרד 3 שבועות כשאכל סנאים ונחשים

ג'ין פנאפלור, בן 72 מסן פרנסיסקו, יצא לטיול ציד לפני 20 יום, אך החליק ואיבד את הכרתו. רק בסוף השבוע הוא אותר. בנו סיפר: "כשחסר לך חלבון, חוש ההישרדות נכנס לפעולה"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מטייל מבוגר שאיבד את דרכו ביער עבות בקליפורניה חולץ בשלום אחרי כמעט שלושה שבועות. ג'ין פנאפלור, בן 72 מסן פרנסיסקו, הצליח לשרוד בעזרת תפריט שהתבסס בין היתר על סנאים וצפרדעים.

פנאפלור יצא ב-24 בספטמבר למסע ציד ביער של מחוז מנדוסינו בצפון קליפורניה. חבר שהיה עמו סיפר כי פנאפלור החליק בדרך, נפל ואיבד את הכרתו. החיפוש אחריו בוטל כעבור ארבעה ימים, משום שלא נמצאו כל סימנים שיעידו על מקום הימצאו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנאפלור, בבדיקות בבית החולים אחרי שאותר בשלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנאפלור אותר לבסוף רק בסוף השבוע האחרון. קבוצה של ציידים שמעה אותו זועק לעזרה ביום שבת והזעיקה את משרד השריף המקומי. צוות חילוץ שהגיע למקום איתר אותו מעט מיובש, אך במצב טוב.

השריף המקומי, טום אלמן, סיפר כי פנאפלור פעל נכון כשהחליט להישאר במקום ולא לנסות להיחלץ בעצמו. הוא סיפר לעיתון מקומי כי הקשיש הצית מדורה כדי להתחמם, חסך במים והשתמש בתבונה ברובה הציד שלו כדי לצוד חיות שעברו לידו.

ג'רמי פנאפלור, בנו של המטייל התועה, סיפר כי אביו "נאלץ לאכול כל מה שאפשר כדי לשרוד". בין היתר, סיפר ג'רמי כי האב ניזון מסנאים, לטאות, צפרדעים ונחשים. "כשאתה צריך חלבון ואתה בלי מזון", הסביר, "חוש ההישרדות שלך נכנס לפעולה".

לקריאה נוספת
צפו בשיעור הישרדות למארינס: שתיית דם נחשים
מכת נחש בעיראק: קוברות קטלו 60 תושבים בעיר אחת
נער הוכש על ידי הנחש הארסי ביותר בעולם - ושרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully