וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד האם שרצחה ילדיה: "התחננו על חייהם"

13.10.2013 / 11:11

מכתב האישום שהוגש נגד קרינה בריל, ששיספה את גרונם של שני ילדיה הקטנים וניסתה להתאבד לאחר מכן, עולה כי היא אף ביצעה וידוא הריגה. "הילדה צעקה 'אימא, לא צריך'"

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד קרינה בריל, הנאשמת ברצח שני ילדיה הקטנים בחודש שעבר בשכונת תלפיות בעיר. מכתב האישום עולה כי בריל, עולה חדשה מרוסיה בת 36, ביצעה וידוא הריגה לאחר ששיספה את גרונם של ילדיה, ואף ניסתה לשים קץ לחייה בתום המעשים המיוחסים לה. בעקבות זאת, פונתה האם במצב קשה לבית החולים ושם נותחה.

קארינה בריל האם הרוצחת מירושלים מגיעה להארכת מעצר  בשלום בירושלים,. עומר מירון
בריל מובלת להארכת מעצרה בשבוע שעבר/עומר מירון

על פי כתב האישום, בריל חוותה קשיים הקשורים בהסתגלות לחיים בישראל ובגידול ילדיה, איגור בן השבע ומירה בת החמש. עוד עולה כי במהלך חודש אוגוסט היא אף נהגה באלימות כלפי בנה הקטן, דבר שהותיר סימנים על צווארו. מדריכת אולפן הקיץ שבו שהה הבן זיהתה את הפגיעה, פנתה אל האם וזו ביקשה עזרה. ואולם מכתב האישום עולה כי למרות הטיפול המסור שקיבלה משירותי הרווחה, במהלך ראש השנה ניסתה בריל להתאבד כשחתכה את צווארה בסכין.

על ניסיון ההתאבדות סיפרה בריל לחברתה, ששהתה אצלה במהלך סוף השבוע שקדם לרצח. במהלך השיחה הראתה לה האם את סימן החתך שעל צווארה, ואמרה: "תראי מה עשיתי לעצמי". בתגובה פנתה חברתה של בריל אל שירותי הרווחה שטיפלו בה ועדכנה אותם על המצוקה שחוותה ועל ניסיון ההתאבדות שלה. האם הגיבה לכך בכעס והביעה חשש שילדיה יילקחו ממנה. החברה ניסתה להרגיע את האם, ושירותי הרווחה קבעו בשיחה טלפונית כי ייפגשו עמה בביתה ביום שלמחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איימה כי תפגע בילדיה ובעצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנוכח מצבה הנפשי של בריל, הוזעקה אחותה לביתה ושמעה ממנה על חששותיה מפני מגורמי הרווחה. עוד עולה מכתב האישום כי בריל אמרה לאחותה כי לא תיתן לאיש לקחת ממנה את ילדיה, וכי היא מתכוונת לפגוע בהם ובעצמה. בתגובה ניסתה אחותה להרגיעה ולעודד אותה לקראת המפגש עם גורמי הרווחה שנקבע ליום המחרת. משסברה כי עלה בידה להרגיע את בריל, נערכה אחותה יחד עם הנאשמת והילדים לקראת הלילה.

האם החשודה ברצח שני ילדיה: קרינה בריל. עומר מירון
זירת הרצח בשכונת תלפיות, בחודש שעבר/עומר מירון

סמוך לשעה 7:00 בבוקר, כך עולה מכתב האישום, גמלה בלבה של האם ההחלטה להמית את ילדיה ולהתאבד. כתב האישום מפרט באופן מזעזע כיצד התחננו הילדים על חייהם, אך ללא הועיל. מהמפורט בכתב האישום עולה כי האם נטלה סכין גדולה מהמטבח, חתכה את ורידי ידיה ופנתה לעבר החדר שבו ישנו שני ילדיה. בשלב זה שיספה בריל את גרונה של בתה, וזו אחזה בצווארה במקום החיתוך ותוך שהיא מדממת החלה לצעוק בשפה הרוסית: "אימא, לא צריך". מיד לאחר מכן טיפסה בריל על סולם המיטה ושיספה את גרונו של בנה הלוך ושוב בכוונה להמיתו, וזאת בעת שישב על מיטתו.

בהמשך מפורט כיצד האחות, אשר התעוררה למשמע זעקות הילדים, ניסתה להניא את קרינה מהמעשה. חרף ניסיונותיה של האחות, ביצעה בריל וידוא הריגה בילדיה על ידי כך שדקרה אותם פעמים רבות.

מעמוד הפייסבוק של האם ניתן ללמוד על המצב הנפשי שבו הייתה שרויה באותה תקופה. לפני כשלושה חודשים, בעודה נופשת עם שני ילדיה, ציטטה בריל ברשת פסוקים מספר קהלת: "לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים. עת ללדת ועת למות, עת לטעת ועת לעקור נטוע, עת להרוג ועת לרפוא". במהלך אותה תקופה היא גם נהגה לכתוב בפייסבוק על מקרי רצח שבהם היו מעורבים יהודים, ואף צירפה תמונה מזירת הרצח בירושלים שבה נורו למוות עו"ד נתן ז'ורנו ובתו ימית בבניין כלל.

עוד על פרשת הרצח
בת חדשה לאב שילדיו נרצחו על ידי אמם בירושלים
האם החשודה ברצח ילדיה: קרינה בריל עולה מרוסיה
נקברו הילדים שנרצחו בידי אמם: "הכאב מגיע עד רוסיה"

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully