וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת חדשה לאב שילדיו נרצחו על ידי אמם בירושלים

3.10.2013 / 11:30

דמיטרי בריל, שרעייתו לשעבר קרינה חשודה ברצח שני ילדיהם בבירה, אישר בשיחה עם וואלה! חדשות ממוסקבה כי אשתו השנייה ילדה את בתם הראשונה - פאינה. "מרגיש טוב יותר"

צילום: עומר מירון; הקלטה: יוסי אלי; עריכה: גדי וינסטוק

תיעוד: האם החשודה ברצח נחקרת בבית החולים, השבוע

שמחה מהולה בעצב: לבעלה לשעבר של קרינה בריל, האם החשודה שרצחה את שני ילדיהם בביתה בירושלים לפני כשבועיים וחצי, נולדה ביום שלישי האחרון תינוקת. בשיחה עם וואלה! חדשות, אישר הבוקר (חמישי) האב דמיטרי את הבשורה. "כן, נולדה בת", הודה בריל בשיחת טלפון ממוסקבה. מדובר בילדה ראשונה שנולדה לבריל ולאשתו, שעדיין מאושפזת בבית חולים בבירה הרוסית. הוא סיפר כי החליטו לקרוא לבתם הקטנה פאינה וכי עתה הרגשתו "טובה יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. דמיטרי בריל ואשתו השנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע שעבר הותר לפרסום כי האם החשודה ברצח היא קרינה בריל, עולה חדשה מרוסיה בת 36. שני הילדים, איגור בן השבע ומירה בת החמש, נמצאו ביום שני לפני שבועיים בדירה בשכונת תלפיות בבירה, כשהם ללא רוח חיים. אמם של השניים נמצאה לידם, כשהיא פצועה באורח קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של הילדים, שעל גופם אותרו סימני דקירה. בריל פונתה לבית החולים הדסה עין כרם כשהיא סובלת אף היא מפצעי דקירה, שם עברה ניתוח.

האם הודתה: "רצחתי כי לא הייתי אימא טובה"

בריל הודתה ברצח וסיפרה בחקירתה כי עשתה זאת משום ש"לא הייתי אימא טובה". בחקירתה, שלא נמשכה זמן רב בשל מצבה הבריאותי, תיארה האם שרצחה קודם את בנה הבכור ולאחר מכן את בתה הקטנה. היא סיפרה כי היא זוכרת הכל ועשתה זאת במודע ואישרה את עדות אחותה, לפיה זו ניסתה למנוע ממנה לפגוע בילדיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתה שרויה במצב נפשי קשה. קרינה בריל ושני ילדיה, איגור ומירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הרצח, התברר כי לפני כחודש יצרו גורמי הרווחה בעיריית ירושלים קשר עם האם, שטענה כי יש לה קשיים עם בנה בן השבע, והחל הליך בירור והיכרות בשיתוף פעולה מלא מצדה. "האם נפגשה עם גורמי הרווחה ועם פסיכולוג באופן רציף ושיתפה פעולה בהליך הטיפולי", נמסר. לטענת העירייה, "גורמי הטיפול לא אבחנו כל סימנים או רמזים כלשהם שיכולים להעיד על התנהגות חריגה או סכנה ממשית לאם או לילדים".

מעמוד הפייסבוק של האם ניתן ללמוד על המצב הנפשי שבו הייתה שרויה לאחרונה. לפני כחודשיים, בעודה נופשת עם שני ילדיה, ציטטה ברשת פסוקים מספר קהלת: "לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים. עת ללדת ועת למות, עת לטעת ועת לעקור נטוע, עת להרוג ועת לרפוא". במהלך התקופה האחרונה היא גם נהגה לכתוב בפייסבוק על מקרי רצח שבהם היו מעורבים יהודים, ואף צירפה תמונה מזירת הרצח בירושלים שבו נורו למוות עו"ד נתן ז'ורנו ובתו ימית בבניין כלל.

עוד על רצח הילדים בירושלים
האם החשודה ברצח ילדיה: קרינה בריל עולה מרוסיה
האם מירושלים הודתה ברצח ילדיה: ”לא הייתי אימא טובה”
תיעוד בלעדי: חקירת האם החשודה ברצח ילדיה, בבית החולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully