וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: צו עיכוב יציאה מהארץ נגד שולה זקן

גלעד גרוסמן

10.10.2013 / 12:13

בית המשפט המחוזי הוציא את הצו לבקשת הפרקליטות, בהסכמת פרקליטיה של זקן. אתמול הופסקה עדותה של ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר אולמרט לאחר שחשה ברע

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לשולה זקן, וזאת לבקשת הפרקליטות. היום (חמישי) לא התייצבה זקן להמשך מתן עדותה בבית המשפט, לאחר שאתמול חשה ברע ונבדקה בבית החולים. השופט דוד רוזן קבע כי היא תמשיך להעיד ביום חמישי הבא, אולם הורה במקביל לעדים אחרים להיות מוכנים להעיד במידה וזקן לא תופיע. בשל מצבה של זקן ביקשה הפרקליטות להוציא את צו העיכוב, כדי להבטיח את המשך עדותה לאחר שתבריא. הבקשה הוגשה בהסכמת עורכי דינה של זקן.

פרקליטיה של זקן, עורכי הדין עופר ברטל וגלעד דב כהן, מסרו אמש: ?גב? זקן חשה שלא בטוב ועל כן נבדקה על ידי מומחים שהמליצו על מנוחה בת מספר ימים. כב? השופט רוזן נאות לבטל את הדיון הקבוע למחר. עדותה תימשך ביום א??. שלשום נערך דיון סוער במהלכו זקן ביקשה מספר פעמים להפסיק את עדותה. בסופו של דבר, הופסק הדיון שעה לפני הזמן לאחר שפרקליטה טען שאין טעם לקיים דיון במצבה הנסער.

"בזבזתי את כל הכסף, עשיתי קניות"

שלשום, הסתיימה חקירתה של שולה זקן, ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, במשפט הולילנד שעה מוקדם מהמתוכנן, לאחר שפרקליטה, עו"ד עופר ברטל, ביקש לסיים את העדות בשל סערת הרוחות בה היא נמצאה. זקן אמרה לעורך דינה שהיא לא חושבת שביכולתה לחזור על מה שהם סיכמו במשרד בנוגע לעדותה. היא מסרה מספר גרסאות סותרות, עד שלבסוף לקחה הכל על עצמה: "אני בזבזתי את כל הכסף. עשיתי קניות, אולי נתתי לנזקקים".

שולה זקן מגיעה להעיד במשפט הולילנד בבית המשפט המחוזי בת"א. נמרוד סונדרס
זקן בבית המשפט שלשום/נמרוד סונדרס

בסוף העדות אישרה זקן כי ביקשה מעד המדינה המנוח שמואל דכנר לכסות גירעונות ממערכת הבחירות של אולמרט, אולם אמרה כי דכנר אמר שהוא מוכן לתת לה כסף ולא לאולמרט. "אף פעם לא ביקשתי סכום. הוא החליט כמה לתת", אמרה. בכתב האישום נטען כי מדובר ב-100 אלף שקלים. זקן ביקשה להפסיק את העדות ואמרה כי היא לא יכולה עוד. השופט סירב, ואחרי הפסקה קצרה זקן חזרה. היא העידה עוד זמן קצר, עד שעורך דינה ביקש לסיים.

זקן, ששימשה כראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, נאשמת בקבלת שוחד מדכנר, וששימשה כצינור להעברת כספים ממנו לאולמרט. עדותה אתמול התמקדה ביחסיה עם דכנר, במתנות שהעביר לה ובאפשרות שקיימו רומן. זקן הכחישה כי עשתה עבודה עבור דכנר בתמורה למתנות, והדגישה כי אולמרט לא ידע על כך דבר.

עוד בנושא:
בעיצומו של משפט הולילנד: שולה זקן אושפזה
עדותה של זקן הופסקה: "בזבזתי את הכסף מדכנר"
זקן: טעיתי כשלקחתי כסף מדכנר, הוא חיזר אחריי

לפניות לכתב גלעד גרוסמן: gilad_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully