וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוורת הנשית של הנשיא אובמה

9.10.2013 / 14:00

אובמה מינה אישה לראש הבנק הפדרלי. מיפינו את הכוורת הנשית של הנשיא האמריקני, והשווינו למצב העגום בישראל. מתוך מהדורת וואלה! חדשות

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

נובל ישראלי אמריקני: פרופסור אריה ורשל, זכה היום בפרס נובל בכימיה. ורשל הוא הישראלי ה-11 שזוכה בפרס היוקרתי בתבל. ורשל חולק את הפרס עם שני חוקרים נוספים, אחד מהם פרופסור מייקל לויט, יהודי אמריקני. בראיון למהדורת וואלה! חדשות אומר דיקן הפקולטה לכימיה בטכניון, פרופסור אלון הופמן, שישראל היא מעצמה עולמית בכימיה.

תעוד: שחזור רגעי האימה של נועם בת ה-9 שהותקפה על ידי מחבל בפסגות. ארבעה ימים אחרי, השב"כ עדיין מגדיר את הארוע כפיגוע. הפלסטינים מדווחים על שני עצורים, ויום אחרי שנועם חזרה הביתה, ההורים משחזרים את הערב הנורא.

הכנסת מחפשת לוגו - סמל שייצג את בית הנבחרים שלנו ואת הערכים שלו. אז גייסנו מאיירים והכנו כמה הצעות מקוריות לסמל אלטרנטיבי לבית הנבחרים הישראלי.

מחסור עולמי חמור בשוקולד צפוי בתוך כמה שנים: מחירי פולי הקקאו בעולם נמצאים בעלייה מתמדת לאור העלייה האדירה בביקוש בשנים האחרונות, ועל פי ההערכות בתוך כעשר שנים יש סיכון שלא יהיה לנו שוקולד כלל. בדקנו מהם התחליפים המתוקים שינחמו את המכורים.

התחזית, היום חם ויבש מהרגיל בעונה, הלילה קר ובהיר, מחר דומה, עם ירידה קלה בטמפרטורות במישור החוף.

צפו במהדורה המלאה של וואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully