וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: "שוטרים השתינו עליי כי אני יהודי"

לפי תלונת תושב לבוב, השוטרים הכו אותו וניסו לסחוט ממנו כסף בעת מעצרו בתחנת המשטרה, והכול ממניע אנטישמי. "היטלר לא אהב יהודים, וגם אני לא", אמר לטענתו אחד השוטרים

חשד לתקרית אנטישמית באוקראינה: חוקרים בעיר לבוב שבמערב המדינה בודקים תלונה של גבר יהודי, לפיה שוטרים תקפו אותו ואף השתינו עליו, ממניע אנטישמי – כך דווח בכלי התקשורת המקומיים. האיש, דמיטרי פלקמן, בן 28, סיפר לעיתון "סגודניה" כי שני גברים, שהזדהו בפניו כשוטרים, תקפו אותו בתחילת החודש בתוך תחנת משטרה וניסו לסחוט ממנו כסף.

לטענת המתלונן, כשהשוטרים שמעו שהוא יהודי, הם הגבירו את האלימות כלפיו. "כשהוא שמע על כך, הוא השתין ישירות עליי, ואמר 'היטלר לא אהב יהודים, וגם אני לא'", סיפר פלקמן. לדבריו, השוטרים דרשו ממנו לתת להם 10,000 דולר, לקחו לו את כרטיס האשראי ודרשו שיספק להם את הקוד. הוא ציין כי השוטרים איימו שאם לא יעשה כן, הם יערכו חיפוש בדירתו למציאת קוקאין. הוא עוד טען כי שוחרר באותו לילה ונלקח לבית החולים עם שבר בעצם הזנב.

מפקד המשטרה המקומית מסר כי פלקמן אכן שהה במעצר אולם דחה את ההאשמות באלימות. "אני בספק שהוא יכול היה לצאת מהתחנה בכוחות עצמו אם היה מוכה כפי שהוא טוען", צוטט המפקד, סרגיי זיובננקו. עם זאת, ראש יחידת החקירה של העירייה הודיע כי מינה צוות לבחון את התלונה.

לקריאה נוספת:
דוח: עלייה של 30% בגילויי האנטישמיות ב-2012
דיווח: רופא יהודי נרצח באוקראינה, הרקע נבדק
יהודי לבוב התרגלו לאנטישמיות: "הרצח לא ישנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully