וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של הנאשם ברצח בבר-נוער הוא שלכאורה הותקף

גלעד גרוסמן

9.10.2013 / 0:03

בית המשפט התיר לפרסם כי אחיו של חגי פליסיאן, הנאשם ברצח בבר-נוער, הוא קרוב המשפחה שלטענת הפרקליטות הותקף, אף שהוא מכחיש את דבר התקיפה. בנוסף, נאשם שביקש לרכוש נשק

צילום: דניאל בוק, אבי כהן, חדשות 10, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

בנימין פליסיאן, אחיו בן ה-20 של חגי פליסיאן הנאשם ברצח בבר-נוער, הוא בן המשפחה שלטענת הפרקליטות הותקף מינית על ידי מנהל הבר-נוער, שאול גנון. כך הותר אתמול (שלישי) לפרסום על ידי בית המשפט. יצוין, כי האח בנימין מכחיש בתוקף כי הותקף מינית על ידי גנון.

על פי כתב האישום שהוגש נגד האח חגי, בגין הרצח של ליז טרובישי וניר כץ, וניסיון רצח של עשרה נוספים בבר-נוער בתל אביב באוגוסט 2009, כמה שבועות לפני הרצח שמע מאחיו בנימין כי גנון פגע בו מינית. בעקבות זאת פנה בנימין אל עד המדינה בפרשה וקיבל ממנו פרטים על שאול גנון ועל המועדון. בכתב האישום נטען כי חגי החליט לרצוח את גנון כנקמה, וכן לפגוע בבאי המועדון "בשל עוינותו לנטייתם המינית".

בני  בנימין פליסיאן בבית המשפט. דניאל בוק
מכחיש כי הותקף על ידי גנון. בנימין פליסיאן/דניאל בוק

בנימין עצמו מואשם בעבירה של ניסיון לשידול לעסקה בנשק. עבירה, שהתגלתה תוך כדי חקירת פרשת הבר-נוער. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בחודש אוגוסט אשתקד הוצתה מכוניתו. הוא חשד שמאחורי ההצתה עומד אדם בשם לירן, ולכן נפגש עם עד המדינה בפרשת הבר-נוער, אמר לו שהוא רוצה לנקום בלירן וביקש שיספק לו אקדח. על פי כתב האישום הוא אמר לעד המדינה: "אני רוצה דם, לעשות אותו נכה לכל החיים, שיהיה בטיפול נמרץ".

מכתב האישום נגד חגי פליסיאן עולה כי הגיע למועדון בשעת לילה, כשברשותו אקדח גנוב ובו 15 כדורים, והוא רעול פנים ולבוש בגדים כהים. במקום שהו באותו הזמן לפחות 26 בני אדם. אז, כך נטען, הוא התחיל לירות ללא הבחנה בנוכחים בחדר המרכזי ואז תר אחר קורבנות נוספים במטרה לרצוח כמה שיותר. מהירי נפגעו כץ וטרובישי ועשרה צעירים נוספים נפצעו פציעות שונות, חלקם נותרו נכים וסובלים מנזקים נפשיים חמורים.

פרשת הרצח בבר-נוער - כותרות נוספות:
מסתמן: אישום "על תנאי" נגד עד המדינה בבר-נוער
אישום: פליסיאן רצח בשל שנאתו להומוסקסואלים
עד המדינה הועבר לידי הרשות להגנה על עדים

(עדכון ראשון: 20:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully