וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר בן 42 נמצאה בדירה בנתניה

גופת הגבר, המוכר למשטרה מתחום הסמים, נמצאה בבניין ברחוב גולד בעיר. אחיו מצא אותו והזעיק את כוחות ההצלה, אשר קבעו את מותו. על פי ההערכה, הרצח אירע במהלך הלילה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

גופת גבר בן 42 נמצאה בצהריים (שלישי) בבית ברחוב גולד בנתניה, כשעליה פצעי ירי. האיש נמצא בסמוך לשעה 11:30כשהוא מוטל על השטיח בסלון ביתו, ללא רוח חיים. אחיו של הנרצח מצא אותו והזעיק את כוחות ההצלה והמשטרה למקום. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש.

מחוץ לדירה בה נמצאה גופת גבר ללא רוח חיים בנתניה. שלומי גבאי
זירת האירוע בנתניה/שלומי גבאי

לדברי מפקד תחנת נתניה, ניצב משנה דורון תורג'מן, דלת הדירה הייתה נעולה מבפנים ועל פי ההערכה, הרצח ארע במהלך הלילה. הנרצח מוכר למשטרה מתחום הסמים, ופעילויות חקירה מתבצעות כעת על ידי כוחות משטרה בשרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מחוץ לדירה בה נמצאה גופת גבר ללא רוח חיים בנתניה. שלומי גבאי
הנרצח מוכר למשטרה מתחום הסמים/שלומי גבאי

בשבוע שעבר הובהל נער כבן 18 במצב קשה לקופת החולים ברהט כשהוא סובל מפצעי דקירה ובמהלך הטיפול הרפואי הוא מת מפצעיו. המשטרה עצרה שני חשודים ברצח, תושבי רהט בשנות ה-20 לחייהם.

עוד בשבוע שעבר נדקר צעיר בן 22 ונפצע באורח קשה באירוע דקירה בכפר שעבר שליד כרמיאל. הפצוע הועבר לצומת הכפר ג'וליס, ומשם פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים בנהריה כשהוא סובל ממספר רב של דקירות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

מפת האזור

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully