וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב התעלל מינית בבתו, אחיה בן ה-11 אנס אותה"

גלעד גרוסמן

7.10.2013 / 0:05

על פי כתב אישום שהוגש באחרונה, צעירה שברחה מבית משפחתה חשפה תמונה קשה שלפי החשד ליוותה אותה שבע שנים. האח מואשם שהיה אונס אותה במיטתה, ויחד עם האב איים לרצוח אותה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש בשבוע שעבר כתב אישום, המתפרסם כאן לראשונה, נגד אב ובנו מאזור המרכז, הנאשמים במקרה מזעזע של התעללות מינית ממושכת בבת משפחתם. על פי כתב האישום, במשך שנים ארוכות, ועד לאחרונה, ביצע האב בבתו מעשים מגונים, כשבמשך שנתיים מתוך תקופה זו, אנס הבן את אחותו, מאז שהיה בן 11 בלבד.

על פי כתב האישום, התעללות האב נמשכה כשבע שנים, והחלה כאשר הילדה הייתה בת 11. לטענת הפרקליטות, האב נהג לצפות עם בתו בסרטים פורנוגרפיים, ובתדירות של אחת לשבועיים או אחת לחודש, ביצע בה מעשים מגונים. כמו כן, נהג האב באלימות כלפי הילדה, כשבאחד המקרים השליך עליה ארגז פחיות שפגע בכתפה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אוימה כי אם ימצאו אותה, היא תירצח/ShutterStock

כשנה לאחר שהאב החל להתעלל בבתו, נטען בכתב האישום, התעלל בה גם אחיה הצעיר לאורך פרק זמן של שנתיים. האח, בן 17 כיום, מואשם שנהג להיכנס למיטתה של אחותו אחת לכמה ימים ולבצע בה מעשים מגונים ובחלק מהפעמים אף אנס אותה. בשל גילו הצעיר של האח, בכתב האישום מיוחסים לו מעשים שביצע רק מאז שהיה בן 12, הגיל המינימלי בו מיוחסת אחריות פלילית לאדם לפי החוק הישראלי. כמו כן, באישור היועץ המשפטי לממשלה, הוחלט להגיש את כתב האישום נגד הבן יחד עם אביו ולשפוט אותו כאדם בגיר.

לאחרונה נמלטה הצעירה מבית משפחתה וכיום היא נמצאת בדירת מסתור. על פי בקשת המעצר שהוגשה נגד השניים, הגיע לאוזני המתלוננת כי אביה ואחיה אמרו כי אם ימצאו אותה הם ירצחו אותה. עוד עולה מבקשת המעצר כי לאב הרשעות קודמות, וכי האח הודה לאחרונה בנשיאת נשק במסגרת כתב אישום אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בעלילה אותה בדתה הבת על אביה ואחיה במטרה להביא למעצרם". עו"ד און/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרקליטו של האב, עו"ד איתן און, הכחיש את האישומים המיוחסים לו. "מדובר בעלילה אותה בדתה הבת על אביה ואחיה במטרה להביא למעצרם, על מנת שתוכל להמשיך ולנהל את חייה הזוגיים באין מפריע", אמר עו"ד און בתגובה לכתב האישום, "אני משוכנע כי אביא לזיכויו של האב בסוף ההליך".

לקריאה נוספת:
אנס בת 13, נמלט לקנדה לעשור - והוסגר ארצה
עדות הדיילת שנאנסה: "ככל שהתנגדתי, הם הכאיבו יותר"

לפניות לכתב גלעד גרוסמן: gilad_g@walla.net.il

(עדכון ראשון: 21:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully