וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות הדיילת שנאנסה: "ככל שהתנגדתי, הם הכאיבו יותר"

גלעד גרוסמן

22.9.2013 / 13:56

הדיילת האמריקנית שלטענתה נאנסה על ידי שני תושבי חיפה בבית מלון בתל אביב, מסרה לחוקרים את גרסתה. הנאשמים מכחישים: "היא לא התנגדה בשום שלב. היא רצתה את מה שקיבלה"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

(בווידאו: הגשת כתב האישום לפני כשבועיים)

"מה שהם עשו יהיה חלק מעברי לצמיתות. זה הרס את בעלי, את אמי וקרובי משפחה נוספים", כך אמרה לחוקרי המשטרה הדיילת האמריקנית, שלטענת הפרקליטות נאנסה על ידי שני צעירים מהצפון במלון בתל אביב לפני כחודש. מנגד, הצעירים טענו בחקירתם כי יחסי המין היו מרצון. "לא רק שהיא לא התנגדה, היא סיימה אחד ועברה לשני ואז עברה עוד פעם ואז עוד פעם עברה. אם לא הייתי צריך ללכת לעבוד היא הייתה ממשיכה ככה עד הבוקר", אמר אחד מהם בחקירתו.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שני תושבי חיפה, בני 24 ו-26, השניים פגשו את הדיילת במועדון "קלרה" בתל אביב, ובשלב מסוים היא אמרה להם שהיא חשה ברע והם נסעו עמה במונית לבית מלון. הם עלו אתה לחדרה, ושם, על פי כתב האישום, אנסו אותה וביצעו בה מעשה סדום. בהמשך אף התקשרו לשני חברים נוספים שלהם ואמרו להם לבוא למלון כי "יש בחורה זורמת סבבה". כאשר הגיעו השניים הנוספים למלון, חוותה הדיילת התקף חרדה והארבעה עזבו את המקום.

בחקירתה במשטרה סיפרה הדיילת כי לפני שהגיעה למועדון שתתה יין, ושתתה עוד קצת במועדון. כאשר הייתה במועדון, סיפרה, החלו כמה צעירים לפלרטט אתה. "הם דחפו אותי מאחד לשני ונישקו אותי", אמרה לחוקרים. "אמרתי להם 'לא' כמעט שעה". הנאשמים טענו מנגד כי הדיילת התנהגה במועדון כמי שמעוניינת ביחסים עמם. "היא הדביקה אותי מקדימה וחבר שלי מאחורה, ככה כל הערב", סיפר אחד הנאשמים. "הבחורה נגעה ועשתה כל מה שכרוך בזה שהיא רצתה שהערב ימשיך לאן שימשיך". המתלוננת, לעומת זאת, הסבירה: "לא הייתה יכולה להיות אפשרות שלא להתחכך בזמן הריקודים, כי היה מאוד מאוד צמוד. אני לא יכולה לראות את עצמי מתנהגת בצורה פרובוקטיבית או מפלרטטת כי אני נשואה באושר. אני מבינה שאנשים מסוימים רוקדים בצורה אחרת מאחרים".

כתב אישום במחוזי ת"א לנאשמים באונס דיילת בת"א, ספטמבר 2013. נמרוד סונדרס
"הבחורה רצתה שהערב ימשיך לאן שימשיך". הנאשמים בבית המשפט/נמרוד סונדרס

בשלב מסוים, לפי גרסת הצעירה, היא חשה ברע ורצתה לחזור לחדר המלון. "אני לא הייתי שיכורה, פשוט הייתי מאוד עייפה. לא ישנתי 40 שעות, והשילוב של העייפות והאלכוהול גרמו לי להיות מותשת", סיפרה. לא היה לה כסף, והיא לא הצליחה למצוא את החברים שעמם באה למועדון, לכן הסכימה להצעת הנאשמים שיסייעו לה לחזור למלון.

"אני זוכרת שבכיתי שאני רוצה לעזוב, ושני גברים אמרו לי 'בסדר, אנחנו נסיע אותך'", סיפרה לחוקרים. "רק רציתי לחזור, וכשהם הציעו להחזיר אותי שכחתי כמה מרושעים הם היו". מנגד, השניים טענו כי המתלוננת אמרה להם לבוא לחדר שלה. השלושה נסעו במונית למלון, ושם ניגשו לקבלה. "היא הייתה במצב של בחורה שחזרה מבילוי. לא ראיתי עליה סימנים של שכרות", סיפרה פקידת הקבלה לחוקרים.

"לא רציתי שיפגעו בי יותר, אז הפסקתי להתנגד"

בחקירה סיפרה המתלוננת כי השניים עלו אתה לחדרה, והיא ניסתה לגרום להם לעזוב. "אמרתי שאני מרגישה מאוד לא טוב ושאני צריכה ללכת לישון, הם לא הגיבו", אמרה. לאחר מכן, היא נכנסה לחדר האמבטיה והחליפה בגדים. לדבריה, אחרי שיצאה מהאמבטיה השניים הפשיטו אותה, אנסו אותה וביצעו בה מעשה סדום.

"לא יכולתי לדבר כי פחדתי", אמרה לחוקרים. "כל הזמן זזתי ודחפתי אותם עם הידיים והרגליים. אמרתי שזה כואב ואמרתי לא. זה לא שינה. הייתי כל כך מפוחדת שהם יעשו משהו יותר גרוע. פחדתי שהם ירביצו לי", סיפרה בחקירתה הראשונה. בחקירה השנייה הוסיפה, כשהיא בוכה: "חשבתי לעצמי שמאחר שכמה שאני יותר מתנגדת הם הופכים להיות יותר אלימים, אולי כדאי שאני אפסיק להתנגד. לא רציתי שהם יכאיבו לי עוד יותר, או יפגעו בי יותר. אז בנקודה מסוימת הפסקתי להגיד לא ועשיתי את מה שהם רצו, כי הם היו עושים את זה ממילא".

הנאשמים מציגים גרסה אחרת: "היא התחילה להתפשט מעצמה, לבד, ללא נגיעת ידנו ונשכבה על המיטה רק עם תחתון, והזמינה אותנו עם חיוך בקריצת עין", סיפר אחד מהם. "הבחורה או שנכנסה להתקלח או שהיא פשוט התפשטה ונכנסה למיטה", סיפר השני. "אמרה לנו 'קאם דה באד' – זה בואו למיטה באנגלית לפי הבנתי. מה אתה היית עושה במצב כזה, אומר לה לא?".

אישום: צעירים אנסו דיילת אמריקנית במלון בת"א. אבי כהן
הצעירה מתקשה לחזור לחייה. הגשת כתב האישום/אבי כהן

בשלב מסוים, סיפרה המתלוננת לחוקרים, הגתה רעיון כיצד לגרום לשניים לעזוב אותה. "כתבתי להם פתקים שיש לי סרטן", סיפרה. אמרתי להם שיש לי סרטן ואני גוססת כי רציתי שיהיו אמפתיים ויעזבו אותי". בשלב זה מתחילות סתירות בין גרסאות שני הנאשמים. בעוד שנאשם אחד אישר את הדברים, ואף שאל אם סרטן זה מדבק, השני מכחיש. "אין דבר כזה, בחיים לא", אמר וטען שחברו משקר.

בשלב מסוים נכנסה הדיילת לחדר האמבטיה במלון יחד עם אחד הצעירים, כאשר כל אחד טען בחקירתו שזה היה הוא. סמוך לכך, גם התקשר אחד הנאשמים אל אחד מחבריו וביקש ממנו לבוא למלון. תחילה הוא סיפר כי ביקש ממנו רק לבוא לאסוף אותם. בהמשך, כאשר השוטרים הטיחו בו כי התקשר לחברו כדי שיבוא לקיים יחסי מין עם המתלוננת, החל לשנות את גרסתו. תחילה הוא הודה כי שני חברים הגיעו למלון. כשנשאל מדוע שיקר, ענה: "פחדתי ונלחצתי. אני לא רגיל למצב כזה. אני עומד להתחתן, אם חברה שלי תשמע על זה היא תבטל את החתונה".

"אמרו לי אנחנו במלון, תבוא, יש חגיגה, בחורה זורמת", סיפר החבר. לדבריו, כאשר הוא וחברו נכנסו לחדר, המתלוננת הזמינה אותם למיטה, והוא החל להתפשט. המתלוננת, מצדה, סיפרה כי כשיצאה מחדר האמבטיה ראתה בחדר עוד שני צעירים, שזיהתה מהמועדון, ערומים, ואז נתקפה התקף חרדה. "אני התחלתי לקבל התקף פניקה ולהתנשם בכבדות", אמרה. "הבנתי שהם רוצים לעשות תורות וזה הגביר את ההתקף שלי". גם הנאשמים בחקירתם סיפרו כי הצעירה הייתה בחדר האמבטיה כאשר הגיעו שני החברים.

"אונסים אותך את לא צועקת?"

לדברי המתלוננת, בעקבות ההתקף היא התקשרה לקבלה לבקש רופא, ואז הארבעה נמלטו מהחדר. "בחורה ערומה מחייכת אליך ופתאום מקבלת התקף של אסטמה, אתה לא נכנס לפאניקה?", שאל החבר את החוקרים. כפי הנראה, הצעירים רוקנו את הארנק של המתלוננת וגנבו את הטלפון הסלולרי שלה. אחד הנאשמים סיפר כי סייע לצעירה להזמין רופא ובהמשך חזר אחד מהם לחדר וביקש מהמתלוננת את הטלפון הסלולרי שלו, ואז עזב. "היא פתחה לי את הדלת אחרי שלדבריה נאנסה והגישה לי את הטלפון ואף החלפנו בינינו לילה טוב. זה לא מה שמצופה מבחורה שנאנסה". לאחר שהצעירים עזבו את המקום הגיע המאבטח של המלון, והצעירה אמרה לו שהיא מצטערת ונשואה. כשנשאלה על כך השיבה: "הוא שאל מה הם עשו לי, מה קרה, ואני אמרתי: 'אני מצטערת, אני לא יכולה, אני לא יכולה, אני חושבת על בעלי'".

בשלב מסוים בחקירה, הטיח הנאשם הראשון במתלוננת שהיא העלילה עליו ועל חברו כי אנסו אותה מכיוון שהיא נשואה וחשה אשמה. "אני יכול להגיד לך שבחורה לפעמים לא רוצה להרגיש זולה עם עצמה", אמר לחוקרים. "בחורה שמתנהגת כמו שהיא התנהגה במועדון היא כל כך זולה. את מעזה להתלונן? למה לקחה אותנו לחדר במלון? היא רוצה את מה שהיא קיבלה וזה הכול. זה קרה לי המון בחיים. בחורות מזמינות אותי לחדר במלון, זה קורה לי כל כמה ימים".

בהמשך אמר: "היה לה בא עלינו רצח, ואני אגיד לך עוד, שאם היינו עולים כל הארבעה מראש היא הייתה זורמת עם כולם". כאשר נשאל בסוף חקירתו אם הצעירה התנגדה, השיב: "בשום שלב. אונסים אותך את לא צועקת? לא מנסה לברוח? יש עליה סימני אלימות? צריך היגיון במה שהבחורה הזאת המשוגעת אומרת. זה מעציב אותי".

הצעירה, ששבה בינתיים לארצות הברית, סיפרה כי היא מתקשה לחזור לחייה. "המחשבה לצאת לארוחת ערב או לבר, אפילו עם בעלי, אפילו בשביל יום הולדת של חבר או חברה, במקום זה הייתי מעדיפה להיות בתוך הים מוקפת בכרישים. אני לעולם לא אבטח באנשים כפי שבטחתי בהם קודם", אמרה.

פרקליטיו של הנאשם הראשון, עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י, אמרו כי הנאשם כופר באישומים נגדו. "מערכת היחסים הייתה בהסכמה, אשר התחילה במועדון ונמשכה בחדר המתלוננת בבית המלון. הוא הגיע לשם לאחר שהוזמן", ציינו. פרקליטו של הנאשם השני, עו"ד יניב שגב, אמר: "אין ספק שמדובר במתלוננת 'צבעונית', אשר הבינה כי מעשיה עלולים להוביל לפיטוריה ולקשיים עם בעלה. עובדות מקרה זה אינן יכולות להותיר ספק שאין מדובר באונס, אלא ביחסי מין בהסכמה".

עוד בנושא:
אישום: אנסו דיילת שזעקה כי היא גוססת מסרטן
חשד: אנסו דיילת אמריקנית בחדר מלון בתל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully