וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 13 נהג ברכב מסחרי בנגב - ואחיו בן ה-3 לידו

5.10.2013 / 16:18

הנער נתפס לאחר ששוטרים שהיו במקום במסגרת פעילות אכיפה של משטרת התנועה הבחינו בו מנסה לצאת מהכפר לאקייה. הרכב הושבת והאם נעצרה. כתב אישום יוגש נגד הנהג הצעיר

נער בן 13 נתפס אתמול (שישי) נוהג ברכב מסחרי בכפר לאקייה שבנגב. שוטרים שפעלו במקום במסגרת פעילות הסברה ואכיפה של אגף התנועה במגזר הלא-יהודי, והקימו מחסום במטרה ללכוד נהגים פסולים ובלתי מורשים, הבחינו ברכב שמתקרב ליציאה מהכפר לכיוון כביש 31. כשראה את השוטרים, הוא פנה לאחור וניסה להימלט מהמקום. בשלב מסוים, הוא יצא מהרכב והחל לרוץ אך בתום מרדף קצר הוא נתפס.

השוטרים, מסיירת האופנועים הארצית בראשותו של פקד אור אורגד, חשבו שבכך הסתיימה הסאגה, אך להפתעתם הרבה גילו כי במושב שליד הנהג ישב אחיו של הנער, ילד בן שלוש. הם איתרו את אימם של הילדים והעבירו אותה, יחד עם הנהג הצעיר, לחקירה. הרכב הושבת ובמשטרה מתכננים להגיש נגד הנער כתב אישום בבית המשפט לנוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הג'יפ בו נהג בתחילת השבוע נער בן 15 בראשון לציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע גנב נער בן 15 מראשון לציון את הג'יפ המשפחתי ויצא לנסיעה בעיר עם שניים מחבריו. זמן קצר לאחר שהחלו בנסיעתם התנגשו באוטובוס שחנה ברחוב גולדה מאיר בעיר. שלושת הנערים אמנם הצליחו להינצל אולם לרוע מזלם, כלי הרכב התלקח ועלה באש, כמו גם האוטובוס. שוטרי תחנת ראשון לציון הצליחו לאתר את השלושה, שנמלטו מהמקום והגיעו לבית החולים אחרי שנפגעו באירוע. הנער שלקח לפי החשד את הג'יפ מאביו נחקר בתחנת ראשון לציון.

לקריאה נוספת
בן 15 גנב את הג’יפ מאביו - והתנגש באוטובוס
צפו: נהג מכלית המים ליד קריית ארבע - בן 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully