וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 15 גנב את הג'יפ מאביו - והתנגש באוטובוס

נער מראשון לציון התעלם מגילו ומהעובדה שאין לו רשיון, אסף שני חברים ויצא לנסיעה בעיר. לרוע מזלו הוא התנגש באוטובוס והרכב שלו עלה באש. הוא וחבריו אותרו בבית חולים

התעלול כמעט הסתיים באסון: נער כבן 15 מראשון לציון החליט אתמול (ראשון) להתעלם מגילו הצעיר ומהעובדה שהוא כמובן אינו נושא רשיון נהיגה, גנב את מכוניתו של אביו - ויצא לנסיעה בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הג'יפ הגנוב אחרי ההתנגשות באוטובוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעות אחר הצהריים הוא לקח את מפתחות הג'יפ המשפחתי, אסף עמו שני חברים ויצא לדרך, או לפחות - ניסה. לא לקח יותר מדי זמן עד שחוסר המיומנות שלו בנהיגה יבוא לידי ביטוי, והוא התנגש באוטובוס שחנה ברחוב גולדה מאיר בעיר.

שלושת הנערים אמנם הצליחו להינצל אולם לרוע מזלם, כלי הרכב התלקח ועלה באש, כמו גם האוטובוס. "הייתי בבית ושמעתי חריקה ופיצוץ עז. יצאתי לחלון והספקתי לראות כמה נערים נמלטים מהרכב הבוער", סיפר עד ראייה ל"חדשות בזמן אמת" על שאירע מחוץ לדירתו.

בשל הבהלה שאחזה בהם, ברחו כאמור הנהג הקטין ושני חבריו מהזירה, כשהם משאירים את כלי הרכב בזירה. המשטרה שהגיעה למקום החלה בחקירת האירוע, וגבתה עדויות. שוטרי תחנת ראשון לציון הצליחו בהמשך לאתר את השלושה, שהגיעו לבית החולים אחרי שנפגעו באירוע. הנער שלקח לפי החשד את הג'יפ מאביו נחקר בתחנת ראשון לציון.

(עדכון ראשון: 23:30)

לקריאה נוספת:
בן 15 ובן 16 נהגו ללא רישיון - ונהרגו בתאונה
נהג צעיר: האב השתכר, בנו בן ה-7 נהג במקומו
משאית עם מטען חורג פגעה בגשר בנתיבי איילון. צפו

לינק לעמוד הפייסבוק: www.facebook.com/newsil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully